کد خبر: ۷۶۳۸۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
به دلیل استنشاق گازهای سمی

فوت دو کارگر چاه کن در شیراز

۲ کارگر ۳۵ ساله در حیاط ساختمان مسکونی مشغول حفر چاه بودند که به دلیل وجود گاز‌های سمی و استنشاق این گاز‌ها در عمق ۱۰ متری چاه دچار گاز گرفتگی و مسمومیت شدند.
فوت دو کارگر چاه کن در شیراز
آفتاب‌‌نیوز :

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت ۱۲ و۳۲ دقیقه امروز ۱۷ فروردین ماه با دریافت خبر وقوع حادثه فوت دو کارگر، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۴،۲,۱۷ و ۵ و گروه امداد و نجات چاه نورد را به محل حادثه در بلوار استقلال، اعزام کرد.

۲ کارگر ۳۵ ساله تبعه افغان در حیاط ساختمان مسکونی مشغول حفر چاه بودند که به دلیل وجود گاز‌های سمی و استنشاق این گاز‌ها در عمق ۱۰ متری چاه دچار گاز گرفتگی و مسمومیت شدند.

آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله عملیات خود را برای بیرون آوردن این دو چاهکن آغاز کردند و ابتدا گاز‌های سمی را از عمق چاه خارج کرده و سپس مشغول عملیات شدند.

نیرو‌های آتش نشانی در یک عملیات دقیق و نفس گیر پس از ایمن سازی و مطمئن شدن از نبود ریزش احتمالی چاه و گاز‌های سمی، دو کارگر چاه کن را به سرعت از چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

امدادگران اورژانس حاضر در محل پس از انجام معاینات اولیه، مرگ این کارگران را در لحظه های نخستین وقوع حادثه تائید و اعلام کردند.

پیکر این دو کارگر مقنی برای انجام اقدامات قانونی به عوامل انتظامی حاضر سپرده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین