کد خبر: ۷۶۴۰۱۸
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

نخستین محک جدی شمسایی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران از روز یک‌شنبه باید در مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا به مصاف رقبای خود برود که این نخستین آزمون شمسایی در قامت سرمربی تیم ملی در بازی‌های رسمی است.
نخستین محک جدی شمسایی در مقدماتی جام ملت‌های آسیا
آفتاب‌‌نیوز :

بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران از یک‌شنبه، ۲۱ فروردین در قرقیزستان آغاز می‌شود تا وحید شمسایی نخستین محک جدی خود را در قامت سرمربی تیم ملی فوتسال در این مسابقات بخورد. البته ایران در گروه سختی قرار ندارد و باید با مالدیو، ترکمنستان و قرقیزستان دیدار کند.

سعید مومنی، باقر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مرتضی عزتی، علی رفیعی‌پور، سالار آقاپور، مسعود عباسی، مسعود یوسف، حمزه کدخدایی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سعید احمدعباسی و حسین طیبی بازیکنانی هستند که شمسایی قرار است با آن‌ها راهی مقدماتی جام ملت‌های آسیا شود. حسین طیبی، بازیکن تیم فوتبال بنفیکا پرتغال کاپیتان جدید تیم ملی است که در این بازی‌ها است و قرار است بازوبند را به دست کند.

تیم ملی اردوی خود را با کمی تاخیر و از ۴ فروردین در هتل اوین تهران و با حضور ۳۲ بازیکن برگزار کرد، سپس تعداد افراد حاضر در اردو ابتدا به ۲۱ و سپس به ۱۴ نفر کاهش پیدا کرد. احمد اسماعیل‌پور بازیکن باتجربه تیم ملی به دلیل تاخیر ۹۰ دقیقه‌ای در اولین اردوی تیم ملی، خیلی زود از این لیست تیم ملی خط خورد و این مسابقات را از دست داد. لیست تیم ملی که نسبت به گذشته تغییراتی را داشته است، با تفکرات وحید شمسایی پیرامون جوانگرایی و تغییر نسل بسته شده است و به گفته سرمربی تیم ملی این لیست برای مسابقات قهرمانی آسیا هم تغییر خواهد کرد.

تیم ملی در اردوهای خود دو دیدار دوستانه با تیم ملی افغانستان و تیم باشگاهی مقاومت برگزار کرد. در دیدار با افغانستان که به درخواست سرمربی ایرانی این تیم برگزار شد، شاگردان شمسایی برابر حریف خود با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شدند. همچنین در دیدار تیم ملی فوتسال با تیم لیگ برتری مقاومت، شاگردان شمسایی با ۷ گل رقیب خود را شکست دادند تا با روحیه اردوی خود را به اتمام برسانند.

ملی‌پوشان تیم ملی عصر روز چهارشنبه، ۱۷ فروزدرین عازم قرقیزستان شدند تا آماده تقابل با ۳ حریف خود شوند. شهاب سفال‌منش و مصطفی نظری، دستیاران شمسایی در این مسابقات هستند. برنامه کامل بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا به شرح زیر است:

ایران – مالدیو، یک‌شنبه ۲۱ فروردین، ساعت ۱۵:۳۰

ایران – ترکمنستان، دوشنبه ۲۲ فروردین، ساعت ۱۵:۳۰

ایران – قرقیزستان، سه‌شنبه، ساعت ۱۸:۳۰

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین