کد خبر: ۷۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی سخت مدافع عنوان قهرمانی و نماینده عراق در گام نخست

هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد.
پیروزی سخت مدافع عنوان قهرمانی و نماینده عراق در گام نخست
آفتاب‌‌نیوز :

شب دوم هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در منطقه غرب با برگزاری سه دیدار از ساعت ۰۰:۴۵ شنبه به صورت همزمان در سه گروه برگزار شد و در پایان تیم‌های الهلال عربستان و نیروی هوایی عراق موفق شدند مقابل حریفان خود پیروز شوند.

گروه A

الهلال عربستان ۲ - ۱ شارجه امارات

در این دیدار طوفانی ابتدا صالح الشهری در دقیقه ۵ و از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه حریف خود را باز کند اما دو دقیقه بعد اتابک شکوروف موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

این دیدار تا دقیقه ۶۲ با نتیجه تساوی در جریان بود تا اینکه میشل موفق شد گل برتری عربستانی ها را به ثمر برساند. در نهایت این دیدار با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

گروه B

الجزیره امارات ۱ - ۲ نیروی هوایی عراق

جبار از تیم نیروی هوایی عراق در دقیقه ۱۱ موفق شد برای تیمش گلزنی کند و سپس العامری دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم علی کاظم در دقیقه ۸۲ موفق شد برای بار دوم دروازه نماینده امارات را باز کند تا تیم عراقی پیروز این میدان باشد.

گروه E

الوحدات اردن ۱ - ۱ الفیصلی عربستان

نماینده سعودی ها در دقیقه ۱۳ موفق شدند توسط هشام فایق به گل برسند اما در نیمه دوم احمد سمیر در دقیقه ۵۰ توانست نتیجه را برای الوحدات به تساوی بکشاند. در پایان نیز هر دو تیم به تساوی رضایت دادند.

مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در غرب این قاره در شهرهای مختلف کشور عربستان در حالی پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین