کد خبر: ۷۶۴۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

چند راهکار خانگی برای از بین بردن قرمزی صورت

برخی به دلایل مختلفی از جمله مشکلات پوستی از قرمزی صورت رنج می برند که این مشکل را می توان با پیروی از دستور العمل های طبیعی رفع کرد.
چند راهکار خانگی برای از بین بردن قرمزی صورت
آفتاب‌‌نیوز :

برخی به دلایل مختلفی از جمله مشکلات پوستی مانند درماتیت اطراف دهان، قرار گرفتن در معرض آفتاب، باد، هوای گرم یا سرد، خوردن غذاهای گرم، ورزش و نوشیدن نوشیدنی های گرم از قرمزی صورت رنج می برند که این مشکل را می توان با پیروی از دستور العمل های طبیعی رفع کرد.

عسل مانوکا، "عسل تولید شده توسط زنبورهای اروپایی" به کاهش قرمزی صورت کمک می کند، زیرا دارای خواص ضد التهابی است، همچنین به تنظیم سیستم ایمنی بدن و ترمیم بافت کمک می کند، بنابراین توصیه می شود ماسک مانوکا روی گونه ها استعمال شود و بگذارید چند دقیقه بماند سپس صورت را با آب بشویید.

چای سبز برای از بین بردن قرمزی صورت

چای سبز حاوی خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی است، بنابراین با استفاده از عصاره چای روی گونه ها و ماندن چند دقیقه آن و شستن صورت با آب، به درمان آکنه، محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و کاهش قرمزی صورت کمک می کند.

ژل آلوئه ورا برای از بین بردن قرمزی صورت

به درمان آفتاب سوختگی و رفع قرمزی صورت کمک می کند، به این صورت که آن را روی گونه ها بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند سپس صورت را با آب ولرم بشویید تا نتیجه مثبت یعنی از بین بردن قرمزی گونه ها را مشاهده کنید.

خیار راهی برای خلاص شدن از شر قرمزی صورت

خیار به دلیل دارا بودن درصد بالایی از آب به مرطوب شدن پوست کمک می کند و همچنین به لطف آنتی اکسیدان ها خاصیت ضد التهابی دارد، بنابراین توصیه می شود خیار را ورقه ای برش دهید و روی گونه ها بگذارید و بگذارید چند دقیقه بماند و سپس خیار را بشویید و یا از کرم حاوی اجزای خیار استفاده کنید تا برای از بین بردن قرمزی گونه ها و گرفتن رنگ طبیعی پوست نتیجه مثبتی بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین