کد خبر: ۷۶۴۳۲۸
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
تبلیغات

صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال در جهان

از آنجا که کاربران برای هر نوع سرمایه‌گذاری مرتبط با ارز‌های دیجیتال به صرافی‌ها به عنوان کارگذاران بازار‌های مالی احتیاج دارند، شناخت صرافی ارز دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه به معرفی معتبرترین صرافی رمز ارز می‌پردازیم.
صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال در جهان
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها همه جا صحبت از ارز‌های دیجیتال و سرمایه گذاری در بازار‌های مالی است و افراد زیادی تلاش می‌کنند که با ورود به دنیای ارز‌ها از قافله سرمایه‌گذاری در این حوزه جا نمانند. از آنجا که در چند سال اخیر ارز‌های دیجیتال به رشد قابل توجهی در ارزش خود رسیده‌اند و پیش‌بینی‌های قاطعانه‌ای برای آینده این رمز ارز‌ها بیان شده، خرید و فروش ارز‌های دیجیتال روند صعودی خود را در پیش گرفته و صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال با ساز و کار‌های خاص خود خدمات لازم را در حوزه خرید و فروش ارز‌های دیجیتال به کاربران ارائه می‌دهند.

از آنجا که کاربران برای هر نوع سرمایه‌گذاری مرتبط با ارز‌های دیجیتال به صرافی‌ها به عنوان کارگذاران بازار‌های مالی احتیاج دارند، شناخت صرافی ارز دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه به معرفی معتبرترین صرافی رمز ارز می‌پردازیم.

صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال در جهان

ارز دیجیتال چیست؟

قبل از هر چیزی بهتر است کمی با ارز‌های دیجیتال آشنا شوید. ارز‌های دیجیتال پول‌های الکترونیکی رمزنگاری شده و غیرمتمرکز هستند که ماهیت فیزیکی ندارند و در بستر اینترنت عرضه می‌شوند. اولین ارز دیجیتال به نام بیت کوین در سال ۲۰۰۹ روی کار آمد و هم اکنون نیز بیش از هزاران ارز دیجیتال وجود دارد که در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال خرید و فروش می‌شوند. استعلام قیمت بیت کوین در صرافی‌ها میسر است. این پول‌های الکترونیکی در بستری به نام بلاک‌چین ذخیره و ترید می‌شوند. در واقع تمامی اطلاعات مربوط به ارز‌ها مانند انجام تراکنش‌ها به صورت داده در پلتفرم بلاک چین نگهداری شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. رمز ارز‌ها بر اساس ساز و کار‌ها و پیش بینی‌های خاصی پدید می‌آیند. در این بین چندین ارز شناخته شده مانند بیت کوین و اتریوم قابل اعتماد هستند، اما برخی از آن‌ها به عنوان شت کوین شناخته می‌شوند و در واقع اساس و مبنای درست و اصولی ندارند.

مهم‌ترین ویژگی ارز‌های دیجیتال غیرمتمرکز بودن آن‌ها است. به این معنی که هیچ نهاد و سازمان دولتی بر آن‌ها نظارت ندارد. ارزش گذاری رمز ارز‌ها بر اساس میزان عرضه و تقاضای آن‌ها مشخص می‌شود، به همین دلیل وجود نوسان در بازار ارز‌های دیجیتال امری طبیعی است. حتما می‌دانید که برای نگهداری از پول‌های الکترونیکی در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال باید از کیف پول مخصوص آن استفاده کنید تا امنیت دارایی‌تان حفظ شود. شما می‌توانید پس از خرید رمز ارز‌ها آن‌ها را با پول رایج کشور خود و یا دارایی‌های دیگر مانند طلا، نفت، سهام و ... مبادله کنید.

صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال

حال که با ارز دیجیتال آشنا شدید، بهتر است با صرافی و اهمیت آن در بازار‌های مالی نیز آشنا شوید. خرید و فروش ارز‌های دیجیتال به بستر الکترونیکی خاصی احتیاج دارد که در صرافی‌های معمولی ممکن نیست. به همین دلیل صرافی‌های ارز‌های دیجیتال برای این منظور بهینه شده‌اند. صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال بسیاری در جهان وجود دارد، اما در استفاده از این صرافی‌ها یک نکته مهم وجود دارد و آن هم این است که دسترسی به این صرافی‌ها برای کاربران ایرانی محدود شده است، چون ایرانی‌ها تحت تحریم‌های مختلف هستند و احراز هویت کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی تأیید نمی‌شود. از این‌رو ایرانی‌ها می‌توانند در صرافی‌های داخلی معتبر خدمات لازم را دریافت کنند. ساز و کار صرافی‌های ایرانی با یکدیگر متفاوت است و هر صرافی بر حسب ساز و کار خود، خدمات متناسب را ارائه می‌دهد.

صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال در جهان

به این صورت که برخی از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال، صرافی تنها یک واسطه بین فروشنده و خریدار ارز‌های دیجیتال است و هزینه‌ای بابت کارمزد دریافت می‌کند، اما برخی دیگر از صرافی‌ها خود فروشنده مستقیم ارز‌های دیجیتال هستند. کاربران می‌توانند در این صرافی‌ها خدماتی از قبیل خرید و فروش انواع ارزها، تبدیل ارز به پول و سایر معاملات را انجام دهند. در مورد صرافی‌های ایرانی معتبر یک نکته را هیچگاه فراموش نکنید که اعتبار صرافی به پشتیبانی و همیشه در دسترس بودن آن است. صرافی‌ها ناچارند برای کاهش ریسک در خرید و فروش ارز‌ها و کاهش کلاهبرداری‌های اینترنتی، پول شوئی و مواردی از این دست کاربران خود را بعد از ثبت نام احراز هویت کنند. در سایت‌های ایرانی معمولا احراز هویت با پاسپورت، کد ملی یا نام و نام خانوادگی و یک شماره تماس انجام می‌شود. صرافی‌های آنلاین به صورت سایت یا اپلیکیشن‌های موبایلی مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند.

تبدیل ارز به پول

یکی از مهم‌ترین خدمات صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال تبدیل ارز به پول است. برخی از صرافی‌ها برای انجام سرمایه گذاری‌های بلندمدت اجازه برداشت ارز‌های ذخیره شده در ولت یا کیف پول را به کاربران خود نمی‌دهند، اما صرافی‌های معتبر برای افزایش اعتماد کاربران این امکان را برای آن‌ها فراهم ساخته‌اند که در لحظه، ارز خود را به پول رایج فیزیکی تبدیل کرده و دارایی خود را برداشت کنند.

صرافی ارز دیجیتال کوین کده

کوین کده یکی از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال ایرانی است که به عنوان یک استارتاپ در حوزه ارز‌های دیجیتال شناخته می‌شود. این مجموعه با هدف ایجاد بستری امن و مطمئن برای انجام معاملات در سال ۹۹ آغاز به کار کرده و همچنان در تلاش است مسیر امن و سریع خرید و فروش تمام ارز‌های دیجیتال را هموار ساخته و با پشتیبانی بیست و چهار ساعته آن‌ها رضایت کامل کاربران ایرانی را فراهم سازد. کوین کده از تیم جوان و متخصصی تشکیل شده که بهترین خدمات مربوط به انجام معاملات را در بستری مطمئن، بدون کارمزد و محدودیت در خرید و فروش ارائه می‌دهند. تیم کوین کده خود را موظف به حفظ دارایی هم وطنان خود می‌دانند و در این راستا تلاش می‌کنند. این مجموعه برای افزایش امنیت در بستر معاملاتی خود فرآیند احراز هویت را به راحتی برای کاربران خود انجام می‌دهد. شما می‌توانید بعد از احراز هویت در این سایت وارد اکانت کاربری خود شده و ارز مورد نظر خود را به میزان دلخواه خریداری کنید.

جالب است بدانید در کوین کده، تراکنش‌های فروش یا تبدیل ارز به پول ایران در کمتر از ده دقیقه انجام می‌شود و کاربران می‌توانند ارز خود را پس از دریافت قیمت ارز دیجیتال به بالاترین قیمت بفروشند. در مورد کارمزد برداشت دارایی نیز بهتر است بدانید که میزان کارمزد به نوع ارز بستگی دارد. این هزینه تنها به دلیل کارمزد تراکنش شبکه می‌باشد و به کوین کده ارتباطی ندارد. شما می‌توانید برای خرید و فروش بیش از ۴۰۰ نوع رمز ارز از طریق لینک زیر وارد سایت صرافی ارزدیجیتال کوین کده شوید.

https://coinkade.com

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین