کد خبر: ۷۶۴۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

پرفروش‌ترین برند‌های لپ‌تاپ در ایران

خرید لپ‌تاپ می‌تواند باتوجه‌به نوسان قیمت و تنوع محصولات امری دشوار و پیچیده به نظر برسد. شما با دانستن پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌ها در ایران می‌توانید بهترین خرید خود را داشته باشید. همان‌طور که اشاره کردیم لپ‌تاپ ایسوس، دل، اپل، ام اس آی و مایکروسافت در مدل‌های مختلف محصولات قوی و محبوبی هستند که می‌توانید در قیمت‌های مختلف با توجه به نیاز خود خریداری کنید.
پرفروش‌ترین برند‌های لپ‌تاپ در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

برند‌های لپ‌تاپ در ایران بسیار مختلف و متنوع هستند و هر برند متناسب با کارایی و کاربردی که ارائه می‌دهد طرفداران خاص خود را دارد. امروزه شرکت‌های بسیاری همچون ایسوس، اچ-پی، دل، ایسر و... دست به طراحی و عرضه برند لپ‌تاپ خود زده‌اند. قابل‌حمل بودن و هزینه کم‌تر لپ‌تاپ‌ها در مقایسه با کامپیوتر‌های رومیزی باعث شده خریداران بیشتر به سمت خرید این محصول پیش بروند. زمانی که قصد دارید برای اولین‌بار لپ‌تاپ خود را بخرید استرس زیادی دارید که از چه برندی بهترین محصول را خریداری کنید. هر برند با توجه به هر کاربردی همچون گیمینگ، لپ‌تاپ‌های خود را طراحی و با قیمت‌های مختلف به بازار ارائه می‌کند. ب

رای خرید و انتخاب از پرفروش‌ترین برند‌های لپ‌تاپ در ایران در ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید در چه زمینه‌ای از آن استفاده کنید. فروشگاه لیپک با عرضه بهترین لپ‌تاپ‌ها به شما این امکان را می¬دهد تا با بهترین قیمت، محصول باکیفیتی را خریداری کنید. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین برند‌های لپ‌تاپ در ایران می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

لنوو (Lenovo)

پرفروش‌ترین برند‌های لپ‌تاپ در ایران

شرکت لنوو در کشور چین فعالیت دارد و لپ‌تاپ‌های بسیار با کیفیتی را طراحی و عرضه می‌کند. برند لنوو توانسته در سال‌های اخیر کیفیت محصولات خود را بسیار بالا ببرد و در میان خریداران ایرانی جای خود را باز کند. یکی دیگر از دلایلی که خرید لپ تاپ لنوو پیشنهاد می‌شود این است که این برند در کنار کیفیت بالا، قیمت‌های مناسبی را به کاربران ارائه می-دهد. این برند سعی کرده است مدل‌های مختلف را از ساده تا پیشرفته برای انواع مخاطبان خود از دانشجو گرفته تا گیمر‌ها و طراحان حرفه‌ای و... طراحی و عرضه کند.

لنوو مدل‌های پرفروش بسیاری در ایران دارد، اما سری ایدیاپد ۳۳۰ با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از بهترین و محبوب‌ترین محصولات این برند است. وضوح HD و روکش مات این مدل محصول، تماشای ویدئو و فیلم را برای شما لذت‌بخش خواهد کرد. لپ تاپ لنوو Legion Y۵۴۰ نیز از محصولات حرفه‌ای این برند پرفروش است. این محصول دارای پردازنده Core i۷ نسل ۹ اینتل بوده و با داشتن کارت گرافیک ۶ گیگابایتی انویدیا GTX ۱۶۶۰ و ۱۶ گیگابایت رم DDR۴ سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها را به‌سرعت اجرا می‌کند.

اچ‌پی (HP)

شرکت اچ‌پی از آشناترین و قدیمی‌ترین برند‌های تولیدکننده گجت‌های الکترونیکی به‌خصوص در زمینه لپ تاپ است. تنوع بالا و کیفیت خارق‌العاده لپ تاپ HP باعث شده خریداران بسیاری لپ‌تاپ خود را از این برند انتخاب کنند. سری نوت‌بوک و پاویلیون این برند در بین دانشجویان طرفداران بسیاری دارد. اگر به دنبال قیمت مناسب هستید به سراغ سری نوت‌بوک بروید، اما اگر به دنبال قدرت بالا و کارایی بالا می‌گردید باید سری اومن را خریداری کنید.

اومن ۱۷-AN۱۰۴NE با سخت‌افزار قوی خود از پس اجرای نرم‌افزار‌های سنگین به‌خوبی برمی‌آید. صفحه‌نمایش ۱۷.۳ اینچی از نوع IPS و با وضوح FULL HD این مدل مناسب گیمر‌هایی است که به دنبال کیفیت بالای تصویر هستند. اچ‌پی da۱۰۲۳nia نیز با ظرفیت چهار گیگابایت رم و پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i۵ برای کاربرانی است که به دنبال لپ‌تاپی جهت انجام کار‌های روزمره و سبک خود هستند.

ایسوس (ASUS)

برند ایسوس در کشور تایوان تأسیس شده است و از تولیدکنندگان خوش‌آوازه در زمینه طراحی و تولید بهترین سخت‌افزار‌ها در دنیا است. سری‌های ویوو بوک، ذن‌بوک و گیمینگ از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسوس در ایران است. وزن پایین و بدنه باریک در کنار کیفیت بالا سری‌های ذن بوک باعث شده مدیران و دانشجویان بدون دردسر بتوانند لپ تاپ ایسوس خود را همیشه و هرجا به همراه داشته باشند. کیفیت بالا و بهره‌مندی از قوی‌ترین سخت‌افزار‌ها در کنار طراحی چشمگیر لپ‌تاپ‌های ایسوس باعث شده ایسوس از پرفروش‌ترین برند‌ها برای خرید لپ تاپ باشد.

اپل (Appel)

لپ تاپ و مک‌بوک‌های تولید شرکت اپل را می‌توان یکی از بهترین محصولات در دنیا دانست که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد. شرکت اپل با سیستم‌عامل اختصاصی خود توانسته قلب کاربران زیادی را به دست آورد. طراحی زیبا، صفحه نمایش باریک، وزن سبک و کارایی بالای محصولات اپل سبب شده کاربران فارغ از قیمت بالای برخی محصولات این برند، آن را خریداری کنند. سری مک‌بوک پرو ۱۳، ۱۵ و ۱۶ اینچی اپل کیفیت خوبی داشته و قیمت ارزان‌تری نسبت به دیگر تولیدات اپل دارند.

مک‌بوک ایر نیز قیمت پایینی داشته و کارایی مطلوبی را به مخاطبان ارائه می‌دهد و به همین جهت در ایران طرفداران زیادی دارد. مک‌بوک ایر دارای بدنه آلومینیومی با ضخامت کمتر از ۲ سانتی‌متر است و سبکی آن، حمل نقل این گجت را برای کاربر آسان می‌کند. مک‌بوک ایر را می‌توان در دو نسخه ۱۱.۶ و ۱۳.۳ اینچی خریداری کرد. هر دو این سری‌ها دارای هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی SSD با پردازنده Core i۵ هستند. مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی MVVL۲، ۲۰۱۹ نیز از مدل‌های پرفروش اپل در ایران است که از ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD، پردازشگر گرافیکی مستقل رادئون Pro ۵۳۰۰M و رزولوشن Full HD بهره برده است.

مایکروسافت (Microsoft)

پرفروش‌ترین برند‌های لپ‌تاپ در ایران

نام مایکروسافت کم‌وبیش به گوش همه رسیده است. این برند سال‌ها در زمینه طراحی و عرضه نرم‌افزار فعالیت داشته است، اما در سال‌های اخیر اولین لپ تاپ خود با نام سرفیس (surface) را روانه بازار کرده است. طراحی خلاقانه و مینیمالیستی سرفیس لپ تاپ C شما را در همان نگاه اول مجذوب خود می‌کند. این محصول دارای نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با وضوح بالا است که قابلیت لمسی داشته و با قلم دیجیتال نیز سازگاری کامل دارد. پردازنده قوی Core i۷ با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD این مدل شما را از خرید لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت خلاص می‌کند.

دل (Dell)

یکی دیگر از برند‌ها قدیمی و خوشنام در ایران و دنیا، برند دل است. کیفیت ساخت بالا، کارایی مطلوب و تنوع زیاد این محصول دل کاربران زیادی را به دست آورده است. این برند سعی کرده محصولات خود را در طی سال‌ها مطابق نیاز کاربران بروز کرده و از بهترین سخت‌افزار‌ها را در لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند. اگر به دنبال استفاده روزمره از لپ تاپ هستید سری اینسپایرون برند دل مناسب شما خواهد بود. سری XPS و وسترو دارای طراحی چشم‌نواز و کیفیت بالایی بوده و مناسب محیط‌های تجاری است. برند دل برای گیمر‌های خود نیز لپ‌تاپ‌های بسیار قوی همچون لین‌ویر را عرضه کرده است.

ام‌اس‌آی (MSI)

ام‌اس‌آی در ایران از برند‌های پرفروش و محبوب لپ تاپ است که سری‌های مخصوص مین استریم و گیمینگ این برند طرفداران خاص خود را دارد. اگر جزو عاشقان بازی هستید و به دنبال یک لپ تاپ جذاب و پرقدرت می‌گردید، لپ تاپ GP۷۵ با ۱۶ گیگابایت رم، کارت گرافیک ۶ گیگابایتی انویدیا و پردازنده پرقدرت نسل نهم اینتل گزینه بسیار مناسبی است. این محصول از سیستم کولینگ فوق‌العاده قوی بهره برده و به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهد سیستم شما داغ شود.

جمع بندی

خرید لپ‌تاپ می‌تواند باتوجه‌به نوسان قیمت و تنوع محصولات امری دشوار و پیچیده به نظر برسد. شما با دانستن پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌ها در ایران می‌توانید بهترین خرید خود را داشته باشید. همان‌طور که اشاره کردیم لپ‌تاپ ایسوس، دل، اپل، ام اس آی و مایکروسافت در مدل‌های مختلف محصولات قوی و محبوبی هستند که می‌توانید در قیمت‌های مختلف با توجه به نیاز خود خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی لیپک یک فروشگاه فروش انواع گجت‌های هوشمند است که به شما انواع لپ‌تاپ‌های پروفروش را با کیفیت اصل و با خدمات پشتیبانی متنوع ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مشاوره از وبسایت لیپک به آدرس https://lipak.com/ لپ‌تاپ خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین