کد خبر: ۷۶۴۴۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه‌های پاکستان برای ممانعت از خروج مقام‌ها

در بحبوحه وضعیت سیاسی کنونی پاکستان و برکناری عمران خان، به تمامی فرودگاه‌ها هشدار داده شده که هیچ رهبر و مقام رسمی بدون مجوز، اجازه خروج از این کشور را ندارد.
تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه‌های پاکستان برای ممانعت از خروج مقام‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

هم زمان با اینکه طی شنبه و امروز (یکشنبه) جو سیاسی در پاکستان تحت تنش قرار گرفته است، به افسران مهاجرت آژانس تحقیقاتی فدرال دستور داده شده که قانون "منع خروج از کشور" را به شدت اعمال کنند و براساس این قانون، هیچ مقام رسمی و دولتی بدون مجوز حق خروج از کشور را ندارد.

یک مقام ارشد این آژانس به روزنامه پاکستانی "تریبون اکسپرس" گفت: تاکنون هیچ دستورالعملی درخصوص وزیران سابق و یا سیاستمداران صادر نشده است اما لازم است که در رابطه با مقامات دولتی چنین قانون سختی اعمال شود.

این اقدام هم زمان با شروع جلسه رای‌گیری برای عزل عمران خان انجام شد و همچنین هم زمان با شروع این جلسه اسد قیصر، رئیس پارلمان پاکستان و قاسم سوری، معاون وی استعفای خود را از سمت‌هایشان اعلام کردند.

به دنبال رای‌گیری بامداد امروز، عمران خان از سمت نخست‌وزیری برکنار شد و پارلمان فردا جانشین عمران خان را انتخاب می‌کند. این اولین بار در تاریخ پاکستان است که نخست‌وزیری با لایحه عدم اعتماد مجلس برکنار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین