کد خبر: ۷۶۴۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

امارات اولین صندوق سرمایه گذاری در فناوری بلاک‌چین را راه‌اندازی کرد

یک موسسه جهانی متخصص در سرمایه گذاری از راه‌اندازی اولین صندوق سرمایه گذاری در فناوری بلاک چین در سطح خلیج فارس با هدف سرمایه گذاری جهانی خبر داد.
امارات اولین صندوق سرمایه گذاری در فناوری بلاک‌چین را راه‌اندازی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

یک موسسه جهانی متخصص در سرمایه گذاری از راه اندازی اولین صندوق سرمایه گذاری در فناوری بلاک چین در سطح خلیج فارس با هدف سرمایه گذاری جهانی خبر داد.

بنیاد "Investcorp" که این صندوق را در سطح خلیج فارس راه اندازی کرد، اعلام کرد که دفتر Investcorp در ابوظبی در مقیاس جهانی با تمرکز بر شرکت‌هایی که توسعه دیجیتال را هدایت می‌کنند، سرمایه گذاری خواهد کرد.

براین اساس، این صندوق سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد از رشد سریع فناوری «بلاک چین» که خط مقدم تحول دیجیتال در اقتصاد جهانی است، بهره‌مند شوند.

حازم بن قاسم، مدیرعامل اینوستکورپ گفت: ارائه ایده‌های سرمایه‌گذاری مبتکرانه و جسورانه به مشتریان، با پشتوانه رویکرد محتاطانه و موفق ما، یکی از مؤلفه‌های کلیدی موفقیت ما در چهار دهه گذشته بوده است.

وی افزود: ما سابقه طولانی سرمایه گذاری در فناوری داریم و از تجربیات خود به عنوان یک شرکت و دسترسی جهانی خود برای تأثیرگذاری بر این حوزه به سرعت در حال رشد استفاده خواهیم کرد.

گیلبرت کامنیتسکی، رئیس سرمایه گذاری فناوری خصوصی، گفت که آنها معتقدند که فناوری بلاک چین و اکوسیستم کسب و کار آن همه جنبه‌های اقتصاد ما را تغییر خواهند داد، درست مانند اینترنت در دهه اول قرن بیست و یکم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین