کد خبر: ۷۶۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۸

10 دلیل برای باختن هیلاری

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب- سرویس بین‌الملل: چرا کلینتون باخت؟

1- او یک زن بود. من البته از این ایده دفاع نمی‌کنم که این، همچنان یک فاکتور و عامل تاثیر گذار است اما یک زن خشن و سخت گیر چیزی نیست که جامعه آمریکا به لحاظ فرهنگی دوست داشته باشد. زنان می‌توانند خشن، زیرک و باهوش باشند، زنان می توانند «‌برنده‌» باشند، اما آیا چنین زنانی می‌توانند دوست داشتنی باشند؟ 

2- او همسر بیل کلینتون است. این مسلما دلیلی بود که او را در مرحله اول در این موقعیت قرار داد.اما در مرحله بعد همین زوجیت سبب شد که مردم در مورد او دقت و موشکافی بیشتری لحاظ کنند.
 
3- مارک پن ( که تا پیش از اخراج شدن، استراتژیست ارشد وی بود) احتمالاً عالی‌ترین فرد نبود. 

4- او در آیووا به یک پیش خدمت انعام نداد! 

5- او از گفتگو با BBC خودداری کرد!
 
6- او در سالی که اعتبار مهم جلوه می‌نمود، فاقد اعتبار بود. داستان زندگی او سرشار از اراده، شجاعت، چالش، سخت کوشی و کسب موفقیت است اما ازدواج با بیل در زندگی او یک افتضاح تمام معناست. من شنیدم که بیل در جایی با اعلام موضع مخالف خبر از جاه طلب نبودن هیلاری می‌داد. اما هیچ کس به جز خود بیل این حرف را باور نمی‌کرد.

7- او سبک سخن گفتن خشک و خشنی دارد. این البته به مرور بهتر شد اما او هنوز بیش از آنکه با سخنانش مخاطب را جادو کند به او تحکم می‌کند. 

8- او در بوسنی عکس ندارد! این مسائل به راستی مهم و تعیین کننده‌اند.
 
9- هیچ کاندیدای دیگری تعهد نمی‌دهد که اوباما را حذف می نماید. این اتفاقات در مراحل اولیه رخ می‌دهد. شما می‌توانید بدون اینکه مستقیما به کاندیدایی بتازید او را شکست دهید. اما هیلاری این حمله را انجام داد. 

10- به هیچ وجه کار آسانی نیست که به یک مرد خوش سیمای سیاه پوست با بچه‌های شیرین و دوست داشتنی حمله کرد. به خصوص وقتی که او یک کارنامه درخشان و سالم نیز داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۸۷/۰۳/۲۰
0
0
با شماره 10 اين مطلب كاملا مخالفم.اين اوباما كجاش خوش سيماست؟
بچه هاشم شيرين و دوست داشتني نيستن خودم تو تلويزيون ديدم كه چه قدر مزخرفن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین