کد خبر: ۷۶۴۹۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

تثبیت قیمت‌های جدید خودرو در بازار/ جدول

بازار خودرو یک روز پس از جهش عجیب قیمت امروز تثبیت شد، بطوریکه تنها ۲ تا سه خودرو امروز افت یک میلیونی قیمت داشتند.
تثبیت قیمت‌های جدید خودرو در بازار/ جدول
آفتاب‌‌نیوز :

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با تثبیت نرخ دلار در نیمه روز شاهد تثبیت قیمت های جدید خودرو در بازار بودیم و تنها «سمند LX»، «سورن پلاس» و «کوییک معمولی» در بازار افت یک میلیونی قیمت در بازار داشتند.

روز گذشته برخی از خودروها رشدی تا 10 میلیون تومان در بازار داشتند و این رشد امروز در بازار تثبیت شده و بازار با نرخ های جدید عادت کرد.

اما هرچند قیمت خودرو رو به بالا می رود اما هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»،«سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار در میان پرتیراژهای ایران خودرو «سمند LX» و «سورن پلاس» امروز افت یک میلیونی در بازار داشتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» افت یک میلیونی قیمت داشت و 284 میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF7» هم بدون تغییر 315 میلیون تومان در بازار دست به دست شد. «سمند سورن پلاس» هم امروز با افت یک میلیون تومانی همراه بود و این خودرو نیز در بازار 317 میلیون تومان قیمت خورد.

در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 330 میلیونی شد . «دنا معمولی» هم در بازار بدون تغییر 382 میلیون تومان معامله شد. «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار 485 میلیون تومان قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز تغییر نداشت.

اما خانواده پژو 207 نیز امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. براین اساس «پژو 207 دنده ای» در بازار 385 میلیونی شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» نیز 395 میلیون تومان باقی ماند.

تثبیت قیمت‌های جدید خودرو در بازار/ جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین