کد خبر: ۷۶۴۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۸
یکی از نمایندگان استان گیلان در گفتگو با آفتاب تشریح کرد؛

دستآورد سفر لاریجانی برای گیلان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده لنگرود گفت:«در مجموع سفر آقای لاریجانی مثبت بود و ایشان به عنوان رئیس قوه مقننه در جریان مشکلات استان گیلان قرار گرفتند و امیدواریم با این سفر در بررسی بودجه و تصویب برنامه پنج ساله توجه ‌ویژه‌ای به استان گیلان شود».

مهرداد لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس هشتم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان گیلان گفت: «آقای لاریجانی بنا به دعوت نمایندگان استان جهت شرکت در جلسه شورای اداری استان گیلان و آشنا شدن با مشکلات اساسی استان به گیلان آمدند و همچنین در کنار شرکت در جلسه شورای اداری استان، در یادواره شهدای چابکسر نیز شرکت کرد».

وی افزود: «در جلسه مشترک نمایندگان و مسئولین اجرایی استان گیلان مشکلات استان با حضور آقای لاریجانی بحث و بررسی شد».

نماینده لنگرود اظهار داشت: « کشاورزی با شیوه فعلی در استان گیلان دیگر دارای توجیه اقتصادی نیست و از این منظر مردم استان بسیار نگران هستند».

وی ادامه داد: «کشت چای دیگر سودی ندارد و باید یک فکر اساسی برای وضعیت چای‌کاران کنیم».

لاهوتی تصریح کرد: «در زمینه پیله ابریشم نیز با رئیس مجلس صحبت شد و مشکلات تولید آنرا بیان کردیم».

وی اضافه کرد: «در مورد برنج نیز امسال 15 درصد مزارع استان برنج کشت نکردند و این مقداری هم که کشت شده باعث نگرانی کشاورزان شده است زیرا کشت برنج نیاز به آب فراوان دارد و با این وضعیت خشکسالی این احتمال وجود دارد که برنج‌کاران با کمبود آب مواجه شوند».

نماینده لنگرود در ارزیابی سفر رئیس مجلس به استان گیلان گفت: «در مجموع سفر آقای لاریجانی مثبت بود و ایشان به عنوان رئیس قوه مقننه در جریان مشکلات استان گیلان قرار گرفتند و امیدواریم با این سفر در بررسی بودجه و تصویب برنامه پنج ساله توجه ‌ویژه‌ای به استان گیلان شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین