کد خبر: ۷۶۴۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

ممنوعیت فروش بستنی قیفی و فعالیت سینما‌ها در ماه رمضان!

نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، فروش بستنی به صورت جزئی و قیفی در روز‌های ماه رمضان را ممنوع و تاکید کرده فقط فروش بستنی کیلویی مجاز است.
ممنوعیت فروش بستنی قیفی و فعالیت سینما‌ها در ماه رمضان!
آفتاب‌‌نیوز :

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح نحوه فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان در این استان، اظهارداشت: فعالیت استخر‌های شنا در روز و فعالیت سینما‌ها در روز و همچنین شب‌های قدر در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

سرهنگ علی وارستگی با بیان اینکه فعالیت بستنی‌بندان فقط به صورت کیلویی مجاز است و فروش بستنی به صورت جزئی و قیفی ممنوع است، خاطرنشان کرد: آش و حلیم‌فروش‌ها و کله‌پزی‌ها هم تا یک ساعت قبل از اذان مغرب نمی‌توانند در ماه مبارک رمضان فعالیت داشته باشند.

معاون فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالیت رستوران‌ها به جهت رعایت حال مسافران و مردمی که قادر به روزه گرفتن نیستند، به صورت دو شیفت ۱۵ روزه و با پوشش کامل بلامانع است.

وارستگی همچنین از ممنوعیت فعالیت تمامی صنوف اغذیه فروش از جمله کافی‌شاپ ها، قهوه‌خانه‌ها، ساندویچی‌ها، پیتزافروشی ها، پاچینی، کبابی‌ها، باغ‌های تفریحی و سایر صنوف و از اذان صبح تا یک ساعت مانده به اذان مغرب در ماه جاری خبرداد.

وی گفت: بیرون‌بر‌ها با رعایت پوشش کامل و سرو نکردن غذا در محل صنفی و رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌های واقع در پایانه‌های مسافری و فرودگاه با تایید اماکن انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند فعالیت داشته باشند.

این مسئول نیروی انتظامی تاکیدکرد که فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها و بوفه‌های مستقر در مراکز درمانی باید به تایید اماکن اطلاعات فرماندهی انتظامی استان برسد.

وارستگی افزود: برای کمک به معیشت مردم، صنوف ذکرشده می‌توانند از اذان مغرب تا اذان صبح فعالیت داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین