کد خبر: ۷۶۵۰۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵

انتقاد نکونام از AFC و فدراسیون فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران از AFC درباره تعیین ورزشگاه‌های تیم‌های گروه سوم در لیگ قهرمانان آسیا انتقاد کرد.
انتقاد نکونام از AFC و فدراسیون فوتبال ایران
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فردا(۲۵ فروردین ماه) تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آخال ترکمنستان، اظهارکرد: ما از قبل از شروع مسابقات تا همین امروز درگیر یکسری مشکلات در ساعت شروع بازی‌ها و استادیوم مسابقات هستیم و به دنبال تغییرات بودیم اما فوتبال ایران آن رابطه‌ای که باید داشته باشد را ندارد تا بتوانیم این کارها را انجام دهیم و این که به نظرم در فوتبال ما، توجه آن چنانی به ما نمی‌شود.

او افزود: ما از روز اول درخواست داشتیم ساعت بازی تیم فولاد به صورتی باشد که شرایط تمام تیم‌ها یکسان باشد و با ای اف سی هم نامه‌نگاری کردیم و درخواست داشتیم اما موافقت نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: درباره استادیوم بازی‌ها هم تا همین امروز پیگیر بودیم؛ تیمی پنج بازی خود را در یک استادیوم انجام می‌دهد و آن جا ورزشگاه خانگی آن می‌شود زیرا به شرایط آن استادیوم عادت می‌کند و تیمی مثل ما باید بازی‌های خود را در استادیوم‌های مختلف انجام دهد و این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان نیست و به نظرم شرایط را برای تیم‌هایی مثل الغرافه فراهم کرده‌اند تا شرایط خوبی داشته باشد. این تیم پنج بازی از شش دیدار خود را در استادیومی است که به آن عادت دارد و مثل میزبان است و تیم‌های دیگر مقابل آن میهمان هستند و این شرایط برای ای اف سی و ما خوب نیست و ضرر می‌کنیم. به هر حال به درخواستی که از قبل از آغاز بازی‌های داشتیم توجه نشده است و از فدراسیون فوتبال ایران هم گله‌مندم چون هیچ توجهی به تیم‌های خود نمی‌کند اما فدراسیون‌های فوتبال تیم‌های گروه ما پیگیر هستند و چنین شرایطی برای آن‌ها رقم می‌خورد. ما برای تغییر ۳۰ دقیقه‌ای در زمان بازی‌مان هم به مشکل برخوردیم.

وی تاکید کرد: در هر صورت شرایط برای تیم‌ها یکسان نیست و ارتباطاتی که وجود دارد، کمک می‌کند. ما حواس‌مان به همه چیز است اما زور و ارتباطی که باید باشد نیست.

نکونام درباره بازی فردا تیمش نیز گفت: شناخت کافی از حریف داریم و تیم خوب و قابل احترامی است. در واقع با تیم ملی ترکمنستان بازی داریم و حریف شرایط خوب و بازیکنان با کیفیتی دارد. به نظرم تیمی است که از نظر فنی و تاکتیکی قابل احترام است و با برنامه هستند و بازی سختی خواهیم داشت. ما این جا هستیم تا به آرزوها و اهداف‌مان برسیم و موفق باشیم و از گروه‌مان صعود کنیم. به این جا نیامده‌ایم که به ما بگویند تیم خوب و قابل احترامی هستند و این برای ما کافی نیست.

او ادامه داد: باید تمرکزمان روی صعود از گروه‌مان باشد، البته چندین بار گفته‌ام گروه ما سخت‌ترین گروه است اما باید تمام تلاش‌مان را کنیم تا کیفیت‌مان را نشان دهیم و باید کمی حرفه‌ای‌تر عمل کنیم تا مثل بازی‌های قبل که می‌توانستیم برنده باشیم با حداقل امتیاز از زمین خارج نشویم. فردا باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا موفق باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین