کد خبر: ۷۶۵۲۰۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
شادمهر، نماینده گندکاووس در تذکر شفاهی به دولت رئیسی:

هشدار درباره فاجعه معیشتی و اقتصادی در سال ۱۴۰۱

نماینده گندکاووس در مجلس با انتقاد از عدم توجه دولتمردان به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از آن‌ها خواست تا با اتخاذ تدبیری مانع از بروز فاجعه در سال ۱۴۰۱ شوند.
هشدار درباره فاجعه معیشتی و اقتصادی در سال ۱۴۰۱
آفتاب‌‌نیوز :

امانقلیچ شادمهر در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه اولویت برنامه ریاست جمهور در حوزه اقتصاد و معیشت بود خطاب به رئیس جمهور و دولتمردان گفت: کاسه صبر اقتصادی مردم لبریز شده است چرا که امروز آن‌ها در حال تحمل فشار حداکثری در زمینه معیشت هستند و باری که طی سال‌های قبل بر آن‌ها تحمیل شده آرام آرام به حدی سنگین و طاقت‌فرساد شده است که حتی با افزودن پر کاهی به شکستن کمر مردم منجر خواهد شد.

نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیمانه صبر مردم پر است از این رو نه جایی برای افزایش مالیات و نه تابی برای تحمل عوارض بیشتر یا اتخاذ تصمیمات اقتصادی سنگین‌تر و نایی برای دستکاری در قیمت حامل‌های انرژی وجود دارد. دولت باید جلوی فاجعه سال ۱۴۰۱ در زمینه معیشت و اقتصاد را بگیرد.

وی تصریح کرد: جهاد امروز سخت‌تر از جهاد دیروز در جبهه‌های جنوب غرب است چرا که جهاد دیروز با تیر و ترکش بود، اما تیر و ترکش‌های جهاد امروز نامرئی، ولی بنیان‌افکن است، تاوان جهاد دیروز شهادت و ایثار بود، اما تاوان جهاد امروز مبارزه با اختاپوس‌های اژد‌های هزار سر فساد و مبارزه با رانت و رانت خواری است. کافی است جلوی مافیا و دلالان اقتصادی و انحصار گرفته شود.

شادمهر افزود: دولت و مسئولان باید جلوی انحصار خودرو و واردات تجهیزات پزشکی و تولیدات دامی را بگیرند و باید از برج عاجشان پایین بیایند و به فکر اشتغال باشند چرا که طبق اصل ۲۸ قانون اساسی که حقی برای مردم جهت اشتغال و تکلیف برای دولت در جهت حمایت و ایجاد اشتغال قائل شده است بنابراین مسئولان باید بر اساس فرمایشات حضرت آقا و سیاست‌های اشتغال سال ۱۳۹۰ و سیاست‌های کلی و اقتصاد مقاومتی در ۲۴ بند در جهت کارآفرینی، توانمندسازی، تولید اشتغال و سیاست‌های تولید ملی اقدام کنند.

این نماینده در مجلس یادآور شد: تا کی باید شاهد بغض نترکیده جوانانی باشیم که به خاطر نبود شغل یا خشکسالی آواره کشور‌های دیگر شدند، کما اینکه شاهد صدای صد هزار جوانان جویای کار استان گلستان هستیم که در ترکیه و استان‌های همجوار مشغول به کار هستند، تا کی باید شاهد شکستن جمجه‌های ۵ هزار افراد گلستانی و شمال خراسان باشیم که هر روز از فرط بیکاری جان به لب آمده‌اند، چرا هیچ هلدینگ یا بانکی برای اشتغالزایی در استان گلستان ورود پیدا نکرده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
50
این آقای نما ینده چی میگه؟ مگر نه اینکه همه چیز به خوبی پیش می‌ره و دولت و مجلس انقلابی همه کارها را به بهترین نحو جلو می برند. به کدام حرف گوش کنیم و باور کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
1
53
همین شما نمایندگان مانع توافق برجام شدید نمیشود کشور را در محاصره اقتصادی اداره کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
40
کسی گوش نمیده جناب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
2
52
شما زیاد نگران نباش
همتون سر یه سفره اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
45
جالبه، مگر دولت غیر از شما است که مشکلات را سر همدیگر میگذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
46
کاری از دولت بر نمیاد دنبال عوامل گرانی پشت پرده است
شما هم دنبالش باشید
شاید گیر افتاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین