کد خبر: ۷۶۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۰
استقلا با قلعه‌نویی در رشت باخت

پگاه گیلان در یک قدمی قهرمانی جام حذفی

پگاه: 1 ؛ استقلال:0
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بازی رفت دیدار پایانی جام حذفی باشگاه‌های ایران، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم پگاه گیلان خاتمه یافت.

به گزارش سروریس ورزش آفتاب، دور رفت دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران، جام خرمشهر، عصر دوشنبه از ساعت 17:30 و با قضاوت سعید مظفری‌زاده در ورزشگاه سردار جنگل رشت و با حضور بیش از 20 هزار تماشاگر مشتاق گیلانی، برگزار شد. 

گل پگاه توسط اگوستینی گیلااوری از روی یک ضربه کاشته و در دقیقه 40 بازی به دست آمد.

داور مسابقه 8 دقیقه زمان اضافه برای این بازی در نظر گرفت.

دیدار برگشت دو تیم پگاه گیلان و استقلال تهران ساعت 18 روز 27 خرداد ، در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پگاه در حالی که فصل خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر پشت سر نگذاشت و تا آخرین روز رقابت‌ها، در بیم سقوط به دسته پایین‌تر به سر می‌برد، در مسابقات جام حذفی دست به کار بزرگی زده و برای رسیدن به مرحله نهایی این رقابت‌ها، تیم‌های بزرگی چون سپاهان اصفهان و برق شیراز را از پیش رو برداشته‌است.

این تیم با اتکا به تماشاگران پر و پا قرص رشتی، عرصه را بر هر حریفی در ورزشگاه سردارجنگل تنگ می‌کند ضمن اینکه بازیکنانی چون سیدرضا چاوشی، امین متوسل زاده و هادی سهرابی روزهای به مراتب بهتری را نسبت به رقابت‌های لیگ برتر تجربه می‌کنند و آماده کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.

پگاه برای نخستین بار است که تا این مرحله از مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور پیش آمده‌است و همین مسئله انگیزه شاگردان دست‌نشان را دوچندان کرده است تا با تمام وجود در دیدار نهایی برای فتح جام حذفی تلاش کنند.

آبی‌پوشان تهرانی در سه دیدار گذشته خود به ترتیب مقابل تیم‌های ذوب آهن، راه‌آهن و فولاد خوزستان به لطف هنرنمایی وحید طالب لو، دروازه‌بان خود، در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده‌اند و این بار نیز برای کسب عنوان قهرمانی، به دست های او چشم دوخته‌اند. 

استقلال تاکنون 7 بار به فینال جام حذفی ایران راه یافته و توانسته است 4 بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین