کد خبر: ۷۶۵۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
تبلیغات

پنجره دوجداره با قیمت مناسب

تاثیر ابعاد و طرحی پنجره بر قیمت تمام شده پنجره دوجداره بسایر چشمگیر و مهم می‌باشد. شما می‌توانید پنجره را طوری طراحی کنید که علاوه بر رفع نیاز شما، قیمت مناسبی نیز داشته باشد.
پنجره دوجداره با قیمت مناسب
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و متعاقب آن قیمت تمام شده کالا در این چند سال، پنجره upvc نیز از این امر مستثنا نبوده و قیمت پنجره دوجداره شاهد تغییرات بسیاری شده است. وقتی کالایی گران می‌شود تقاضا به سمت قیمت‌های مناسب‌تر و پایین‌تر سوق پیدا می‌کند، از این رو در این نوشته می‌خواهیم به ویژگی‌های پنجره دوجداره با قیمت مناسب بپردازیم که علاوه بر قیمت مناسب، کیفت محصول نهایی نیز قابل قبول باشد.

ویژگی‌های یک پنجره دوجداره با قیمت مناسب:

• تاثیر ابعاد و طراحی پنجره بر روی قیمت: هر چقدر ابعاد پنجره دوجداره بزرگتر باشد می‌بایست از پروفیل، یراق و شیشه خاص استفاده کرد تا پنجره از استاندارد لازم برخوردار باشد و بتوان با قیمت مناسب تهیه کرد. اگر ابعاد پنجره شما بزرگ باشد به ناچار باید از پروفیل مقاوم‌تر مثل پروفیل درب استفاده کرد و یا یراق آلات با تحمل وزن و عرض و ارتفاع بالاتر، همچنین استفاده از شیشه‌های سکوریت و لمینیت بعلت بزرگ بودن ابعاد.

بعنوان مثال جهت یک اطاق ۱۲ متری یک پنجره با ارتفاع ۱/۶۰ و عرض ۱/۵۰ کفایت می‌کند، با این ابعاد نیاز به دادن کتیبه و استفاده از پروفیل اضافه نمی‌باشد. یک پنجره ۲ لته با کارایی و کیفت مناسب. شما این ابعاد را با یک پروفیل مناسب و گالوانیزه استاندارد می‌توانید داشته باشید.

پنجره دوجداره با قیمت مناسب

اگر می‌خواهید پنجره بصورت قدی باشد، می‌توانید ارتفاع را تا ۱/۸۰ افزایش دهید و عرض همان ۱/۵۰، اما از پایین ۷۰ سانت کتیبه بدهیم که بازشو بعد ۷۰ سانت باز شود؛ و یا اگر یک درب داشته باشید به ارتفاع ۲ متر و عرض ۷۵۰ سانت شما می‌توانید درب را به سمت داخل باز نمایید و فقط از سمت داخل دستگیره بزنید و از پروفیل سبک‌تر نیز استفاده نمایید. هزینه این درب نسبت به درب بیرون بازشو دوطرف دستگیره با قفل سویئچی بسیار کمتر است، البته اگر ارتفاع بالای ۲ متر بود حتما باید از پروفیل و یراق مخصوص درب استفاده شود.

تاثیر ابعاد و طرحی پنجره بر قیمت تمام شده پنجره دوجداره بسایر چشمگیر و مهم می‌باشد. شما می‌توانید پنجره را طوری طراحی کنید که علاوه بر رفع نیاز شما، قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

• تاثیر یراق آلات: یک سری از آپشن‌های پنجره هست که می‌توان با حذف آن‌ها قیمت پنجره دوجداره را کمتر کرد. بعنوان مثال استفاده از یراق آلات تک حالته در پنجره و درب‌هایی با عرض کمتر از ۷۵۰ سانت و ارتفاع کمتر از ۲ متر. کم کردن این آپشن‌ها تاثیری بر کیفیت پنجره دوجداره ندارد، اما بعضی چیز‌ها مثل ضخامت گالوانیزه‌های داخل مقاطع پروفیل، نوع لاستیک‌های آب بندی، کیفیت پروفیل upvc مصرفی، کم کردن این موارد تاثیر بسیار مهمی در کیفیت پنجره upvc خواهد داشت.

• تاثیر پروفیل upvc: در بازار در و پنجره، پروفیل‌های upvc مختلفی پیشنهاد می‌شود. در حال حاضر بهترین و با کیفت‌ترین نوع پروفیل upvc پروفیل ویستابست می‌باشد که قیمت آن با توجه به کیفت و وزن مواد مصرفی از سایر پروفیل‌های موجود در بازار بیشتر است. از پروفیل‌های دیگری که در گرید‌های بعدی قرار دارند می‌توان به پرفیل وینتک، همارشتن، هافنمن، دیوا، بوتیا، گلد و. اشاره کرد.

پنجره دوجداره با قیمت مناسب

در صورتیکه که بدنبال یک پنجره با ابعاد متوسط و قیمت مناسب می‌گردید زیاد مهم نیست که حتما از گرید A پروفیل انتخاب نمایید. نکته مهمتر آن است که تولید کننده منصب و با کیفتی را انتخاب نمایید که یک پنجره تولید کند با پروفیل گرید B، اما در تولید استاندارد‌های لازم را رعایت کرده باشد. می‌توان با یک متریال درجه B نیر یک پنجره دوجداره قابل قبول و با قیمت مناسب داشت.

تاثیر رنگ پنجره: با توجه به اینکه ذات پروفیل‌های UPVC سفید رنگ می‌باشند، دیگر نیازی به رنگ آمیزی و یا لمینیت نمی‌باشند، پس قیمت پنجره UPVC سفید رنگ هم مناسب‌تر است و هم طول عمر بالاتری خواهد داشت. اگر نیازی ندارید به رنگ خاص مثل طرح چوب و یا رنگ‌های دیگر، پنجره UPVC سفید را انتخاب نمایید.

با توجه به موارد گفته شده در بالا می‌توان به این جمع بندی رسید که ابعاد و طراحی پنجره در گران و یا ارزان شدن پنجره بسیار مهم است، یک پنجره UPVC سفید رنگ با ابعاد تقریبا متوسط و یراق تک حالته و یک پروفیل UPVC قابل قبول، اگر توسط یک تولید کننده منصف و با کیفیت تولید شود می‌تواند قیمت مناسبی داشته باشد و نیاز شما را به یک پنجره دوجداره ایده آل برطرف نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین