کد خبر: ۷۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

نماینده بروجرد: برای بازداشت برادرم، چادر از سر بنده کشیدند

برادر فاطمه مقصودی نماینده بروجرد شنبه شب مورخه ۲۷ فرودین ماه در یکی از پمپ‌بنزین‌های این شهرستان در حین خروج از شهر دستگیر می‌شود.
نماینده بروجرد: برای بازداشت برادرم، چادر از سر بنده کشیدند
آفتاب‌‌نیوز :

وقتی مأموران نیروی انتظامی این مجرم را هنگام خروج از شهر، داخل ماشین فاطمه مقصودی خواهرش شناسایی می‌کنند قصد دستگیری وی را دارند که با ممانعت و جنجال‌سازی این نماینده اصلاح‌طلب مجلس مواجه می‌شوند.

حمیدرضا مقصودی برادر خانم مقصودی بنا بر آنچه که سرپرست دادستانی بروجرد اعلام کرده به جرم کلاهبرداری به 5 سال حبس محکوم شده است و مأموران برای جلب و اجرای حکم در تعقیب وی بوده‌اند که ظاهراً این متهم پس از مدت‌ها متواری بودن، چند شب پیش شناسایی شده‌است.

فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در فیلم‌هایی که از لحظه دستگیری این متهم در فضای مجازی پخش شده است تلاش می‌کند مانع اجرای قانون و دستگیری برادر مجرمش توسط ضابطین قضایی شود.

در همین حال سجاد بیرانوند اظهار داشت: برادر خانم مقصودی نماینده بروجرد از طریق واحد جلب دادسرا توسط سه مأمور انتظامی کلانتری 15 دستگیر شده است.

وی افزود: خانم نماینده خودش از اجرای حکم دستور قضایی استنکاف کرده و قصد داشته است که برادرش را فراری بدهد که علیه او نیز اعلام جرم خواهیم کرد.

بیرانوند عنوان کرد: برادر خانم مقصودی به جرم کلاهبرداری به 5 سال حبس محکوم شده که مدت چهار ماه است در حال تعقیب وی هستیم که مأموران در پمپ بنزین جوجو وی را دستگیر کردند که متاسفانه نماینده بروجرد همراه با پسرش با ماموران درگیر شدند.

وی با اشاره به شلوغ‌کاری‌های خانم نماینده، بیان کرد: حکم برادر خانم مقصودی 2 سال پیش صادر شده و اکنون نیز توسط مأموران دستگیر شده است و بنده کاملاً در جریان مراحل دستگیری وی بوده‌ام.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بروجرد تصریح کرد: صراحتاً اعلام می‌نمایم که فاطمه مقصودی نماینده این شهرستان قصد سیاه‌نمایی داشته که کارش جرم بوده که در فیلم‌های پخش‌شده نیز کاملاً مشخص است که وی برادر خود را فراری دهد که علیه این نماینده نیز اعلام جرم خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: همچنین صورتجلسه تخلف فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در مجلس را برای شورای نگهبان ارسال کردیم.

روایت متفاوت خانم نماینده

نماینده مردم بروجرد در مجلس از انتشار فیلم حاشیه سازش در یک پمپ بنزین روایت جدیدی ارائه داد.

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتشار فیلم دستگیری برادرش، اظهار داشت: زمانی که برای زدن بنزین در پمپ بنزین حضور داشتیم یک عده شبانه و خارج از وقت معمول اقدام به دستگیری برادرم کردند.

وی افزود: قبل از اینکه اقدام به عملی داشته باشند به سمت ما هجوم آورده و شروع به ضرب و شتم بنده و برادرم کردند و همچنین چادر از سر بنده کشیدند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: قطعاً این حرکت یک حرکت از پیش تعیین شده برای تخریب چهره بنده بوده است؛ زیرا کسی که مشغول به فیلمبرداری در پمپ بنزین کرده کاملا مشخص است با ترفندهایی به دنبال مشغول کردن بنده و برادرم در پمپ بنزین بوده تا بعد از تماسی که با افرادی داشته آن افراد در آن محل حضور پیدا کنند.

مقصودی تصریح کرد: قطعا این اتفاق را از مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد؛ زیرا این موضوع از قبل پیش بینی شده بوده است چون فردی که مشغول به فیلمبرداری کرده است با مونتاژ با فیلم های دیگر شروع به پخش آن کرده تا وجهه یک نماینده مجلس را خراب کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این اتفاق حرمت بنده و مجلس را شکستند و هرگونه توهینی را نصیب بنده و ساحت نماینده داشتند و همچنین بد اخلاقی هایی را هم مرتکب شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین