کد خبر: ۷۶۶۱۵۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

پلیس اسرائیل با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی موافقت نکرد

پلیس رژیم صهیونیستی با توجه به تنش‌های امنیتی و سیاسی در شهر قدس اشغالی به ویژه در مسجدالاقصی، مانع برگزاری راهپیمایی پرچم در روز چهارشنبه شد.
پلیس اسرائیل با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی موافقت نکرد
آفتاب‌‌نیوز :

پلیس رژیم صهیونیستی با توجه به تنش‌های امنیتی و سیاسی فلسطین به ویژه در مسجد الاقصی از هرگونه برگزاری راهپیمایی پرچم‌ در روز چهارشنبه خودداری کرد.

به گزارش پایگاه اسرائیلی آی۲۴، ندادن مجوز پلیس برای برگزاری راهپیمایی پرچم از سوی شهرک‌نشینان، خشم سازمان‌دهندگان این راهپیمایی را برانگیخت.

سازمان‌دهندگان خشمگین که خواستار برگزاری راهپیمایی پرچم در اطراف دیوارهای بخش قدیمی شهر بیت‌المقدس هستند، می‌گویند که «پلیس وظیفه خود برای برگزاری ایمن مراسم و مناسک مذهبی در تل آویو را نادیده می گیرد».

سازمان های تندروی یهودی شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی را به مشارکت در راهپیمایی پرچم که درصدد برگزاری آن در روز چهارشنبه در اطراف دیوارهای بخش قدیمی شهر قدس هستند، فراخواند.

این سازمان‌ها در بیانیه خود از شهرک نشینان صهیونیست خواسته‌اند راس ساعت ۵ عصر چهارشنبه در غرب قدس تجمع کرده و راهپیمایی را از سمت دیوارهای بخش قدیمی این شهر آغاز کنند.

سازمان ها و گروهک های تندرو یهودی گفته اند که این راهپیمایی را در اعتراض به ناامنی موجود برای صهیونیست ها در شهر قدس برگزار خواهند کرد.

در همین حال، پایگاه اینترنتی روزنامه «اسرائیل الیوم» اعلام کرد که سازمان‌های یهودی خواستار برپایی راهپیمایی پرچم در اطراف دیوارهای بخش قدیمی قدس در روز چهارشنبه شدند، اما پلیس رژیم صهیونیستی با این خواسته آنها موافقت نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین