کد خبر: ۷۶۶۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

قیمت گوشی POCO F4 GT

تاریخ عرضه، قیمت و مشخصات گوشی POCO F4 GT رسما اعلام شد.
قیمت گوشی POCO F4 GT
آفتاب‌‌نیوز :

تاریخ عرضه جهانی POCO F4 GT برای اواخر ماه آوریل تعیین شده و مشخصات کامل و قیمت این گوشی نیز رسما منتشر شده است.

تاریخ عرضه گوشی POCO F4 GT در ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) خواهد بود. این گوشی به عنوان جانشین POCO F3 GT روانه بازار می‌شود. همچنین این گوشی احتمالاً همان گوشی گیمینگ Redmi K50 است که با نام تجاری متفاوت عرضه می‌شود. از مشخصات کلیدی این گوشی می‌توان به شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی، پردازنده Snapdragon 8 Gen 1، سیستم عامل اندروید ۱۲ و سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.

تاریخ عرضه POCO F4 GT به طور رسمی توسط این شرکت فاش شده است. این گوشی به عنوان جانشین POCO F3 GT وارد بازار خواهد شد. این اعلامیه رسمی پس از آن منتشر شد که این گوشی هوشمند در چند وبسایت صدور گواهینامه ظاهر شده بود. این گوشی پرچمدار قرار است در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) در ساعت ۲۰:۰۰ به وقت گرینویچ (۲۳:۳۰ به وقت تهران) عرضه شود. گوشی POCO F4 GT بسیار شبیه به مدل قبلی خود است و می‌تواند به عنوان یک پیشنهاد عالی برای گیمر‌ها و علاقه‌مندان به طراحی منحصر به فرد ارائه شود. علاوه بر تایید تاریخ عرضه، این شرکت هنوز اطلاعات زیادی در مورد این گوشی فاش نکرده است.‌

می‌دانیم که گوشی POCO F4 GT در وب سایت‌های صدور گواهینامه FCC، IMEI، EEC و TUV با شماره مدل G۲۱۱۲۱۲۱۰ مشاهده شده است. گمان می‌رود که این دستگاه یک نسخه جدید از مدل گیمینگ Redmi K50 باشد. به یاد داریم که گوشی POCO F3 GT هم همان مدل گیمینگ Redmi K40 بود که با نام تجاری متفاوت عرضه شد.

با توجه به اینکه POCO F4 GT در واقع یک نسخه جدید از مدل گیمینگ ردمی K50G است، ما از قبل مشخصات آن را می‌دانیم. انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، گواهینامه +HDR10، قابلیت MEMC، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass Victus باشد.

گوشی POCO F4 GT مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 است که با پردازنده گرافیکی نسل جدید Adreno جفت شده است. این دستگاه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 دارد که البته ممکن است قابل ارتقا نباشد. این گوشی روی رابط کاربری سفارشی MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود.

گزینه‌های اتصال این دستگاه شامل 5G، 4G VoLTE، Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵.۲، GPS، NavIC، NFC و پورت USB Type-C می‌شود. ابعاد این گوشی ۱۶۲.۵ در ۷۶.۷ در ۸.۵ میلی متر و وزن آن ۲۱۰ گرم است. یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی انرژی این گوشی هوشمند را تأمین می‌کند. حسگر اثر انگشت نیز در کنار قاب برای تأمین امنیت وجود دارد. این گوشی به صدای Hi-Res، صدای JBL، بلندگو‌های پهن چهار باندی متقارن و Dolby Atmos مجهز شده است.

گوشی POCO F4 GT دارای سنسور‌های دوربین سه گانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی با دیافراگم f/1.65، فلاش LED، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۱۹ درجه و یک سنسور تله ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود. یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی Sony IMX596 نیز در پنل جلو برای گرفتن سلفی و برقراری چت تصویری وجود دارد.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین