کد خبر: ۷۶۶۳۶۴
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

تصمیم جدید پوتین برای جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک

یوگنی ایوانف معاون وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت: مسکو در تلاش است که در جمهوری‌های خودمختار دونتسک و لوگانسک سفارتخانه افتتاح کند.
تصمیم جدید پوتین برای جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک
آفتاب‌‌نیوز :

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد به زودی در جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانسک سفارتخانه افتتاح خواهد کرد ولی هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری تاس،‌ یوگنی ایوانف معاون وزیر خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت: مسکو در تلاش است که در جمهوری‌های خودمختار دونتسک و لوگانسک سفارتخانه افتتاح کند.

وی گفت: زمان دقیق افتتاح و فعالیت رسمی سفارت روسیه در این جمهوری‌ها مشخص نیست ولی کارهای اولیه انجام شده است و به زودی توافق‌های رسمی برای این مهم نهایی در حال پیگیری است.

وزارت خارجه روسیه در تاریخ ۲۲ فوریه به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نامه‌هایی برای ایجاد روابط سیاسی به جمهوری‌های مذکور ارسال کرده بود.

در ۲۵ فوریه، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در مورد افتتاح سفارتخانه این جمهوری‌ها در مسکو و همچنین نمایندگی های دیپلماتیک روسیه در دونتسک و لوگانسک با سرگئی پرسادا، معاون اول وزیر امور خارجه جمهوری خلق روسیه و ولادیسلاو دینه گو، وزیر امور خارجه لوگانسک گفتگو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین