کد خبر: ۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۴۹
رئیس سازمان تربیت بدنی خبر داد:

آمادگی ایران برای برگزاری المپیک تا سال 88

درهر دستگاه اجرایی نیروها در حال رفت و آمدند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: «با توسعه امکاناتی که در ورزش کشور در حال انجام است، تا پایان سال 88 می‌توانیم بازی‌های المپیک، آسیایی و غرب آسیا را در ایران برگزار کنیم». 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، به نقل از ایسنا، علی‌آبادی افزود: «توسعه اماکن ورزشی را به عنوان یک سیاست اصلی و زیربنایی در دستورکار خود قرار دادیم و با سرعت و قدرت آن را پیگیری می‌کنیم».

وی افزود: «هرچه می‌گذرد جامعه ورزش بیشتر به این نتیجه می‌رسد که توسعه اماکن ورزشی بهترین کاری بود که می‌شد برای ورزش کشور انجام داد و این را از مهمترین قدم‌های موثر و زیربنایی خود می‌دانیم».

علی‌آبادی به گلنگ زنی سالن دوومیدانی و تارتان شهر بروجن چهارمحال وبختیاری اشاره کرد و گفت: «این سالن در حد استانداردهای جهانی است و زمینه توسعه رشته دوومیدانی در استان را فراهم خواهد کرد».

وی از احداث یک استادیوم 15 هزارنفری در چهارمحال وبختیاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد با بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی رشته فوتبال درسطح قهرمانی دراستان ظهور و بروز پیدا کند».

علی‌آبادی گفت: «امسال اعتبارات استان‌ها را افزایش دادیم تا بتوانند به هیات های استان منابع مالی برسانند».

وی به برگزاری المپیاد ایرانیان درکشور اشاره کرد وگفت: «برگزاری این المپیاد به منظور ایجاد روحیه قهرمانی و کشف استعدادها درسراسر ایران است».

علی‌آبادی درمورد بازی‌های المپیک 2008 پکن گفت: «سازمان تربیت بدنی، فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک بسیج شده‌اند تا با برگزاری اردوهای داخلی و خارجی ورزشکاران کشور را آماده برگزاری این دوره از بازی‌ها کنند».

وی با اشاره به آمادگی ایران برای برگزاری بازی‌های غرب آسیا گفت: «بازی‌های غرب آسیا که سهل است، برای برگزاری المپیک هم مشکلی نداریم».

علی آبادی تصریح کرد: «با توجه به اماکن ورزشی که در دست ساخت داریم تا پایان سال 88 می توانیم المپیک و بازی‌های آسیایی و غرب آسیایی را با هم درکشور برگزار کنیم».

رئیس سازمان تربیت بدنی هم‌چنین درباره کناره‌گیری رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «علت استعفای "شاه حسینی" رئیس کمیته انضباطی را از زبان خودش بشنوید».

آبادی افزود: «من نمی‌توانم درمورد علت استعفای وی نظری بدهم، خودش می‌تواند در این رابطه اظهار نظرکند».

وی به دیدار رئیس کمیته انضباطی درهفته گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: «دراین نشست صحبتی از کناره‌گیری مطرح نشد».

علی آبادی افزود: «دلیل دقیق این کناره‌گیری را نمی‌دانم اما به هرحال درهر دستگاه اجرایی نیروها در حال رفت و آمدند که عده‌ای برای کناره‌گیری خود دلایلی دارند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۳/۲۵
0
0
دورغ كه ماليات نداره . شما عرضه برگزاري يك دور مسابقه هاي معمولي داخلي را نداريد آنوقت دم از برگزاري المپك ميكني !؟ واقعا كار شما آقايان از لطيفه گفتن هم گذشته و وارد هزيان گفتن شده .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین