کد خبر: ۷۶۶۶۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
عوامل حادثه تروریستی دستگیر شدند؛

حمله به خودروی حامل فرمانده تیپ۱۱۰ سلمان/شهادت محافظ سردار الماسی

به دنبال حمله به خودروی حامل فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان محافظ سردار الماسی به شهادت رسید.
حمله به خودروی حامل فرمانده تیپ۱۱۰ سلمان/شهادت محافظ سردار الماسی
آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز شنبه خودروی سردار «حسین الماسی» فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان موردحمله یک خودروی حامل چهار سرنشین قرار گرفت که براثر این حادثه تروریستی «محمود آبسالان» محافظ وی به شهادت رسید. حال سردار الماسی مساعد گزارش‌شده است.

«محمود آبسالان» شهید این حادثه تروریستی فرزند سردار «پرویز آبسالان» جانشین سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان است.

گفته می‌شود، آبسالان در محل ایست و بازرسی نیروهای امنیتی بسیج در منطقه تأمین اجتماعی زاهدان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده است.

 تعدادی دستگیر شدند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات جدید درگیری در محل ایست و بازرسی زاهدان از دستگیری تعدادی از عوامل این حادثه تروریستی خبر داد.

علیرضا مرحمتی بامداد شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: در جریان درگیری در محل ایست و بازرسی زاهدان «محمود آبسالان» فرزند سردار «پرویز آبسالان» جانشین سپاه سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید. در رابطه با این حادثه تاکنون تعدادی دستگیرشده‌اند و اقدامات اطلاعاتی در حال انجام است که متعاقباً نتایج آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دنبال وقوع این درگیری هیچ کسی مجروح نشده و بقیه افراد درگیر با عملیات در محل ایست و بازرسی سالم هستند. عاملان حادثه دستگیر شده‌اند و تحقیقات در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
9
2
برای چی سپاه را درگیر می‌کنن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین