کد خبر: ۷۶۶۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

بازیگر مشهور هالیوود: اسرائیل نمازگزاران را در مسجد الاقصی به شکل سیستماتیک هدف قرار می‌دهد

بازیگر و کارگردان مشهور هالیوود، رژیم صهیونیستی را به هدف قرار دادن سیستماتیک نمازگزاران و خبرنگاران در مسجد الاقصی متهم کرد.
بازیگر مشهور هالیوود: اسرائیل نمازگزاران را در مسجد الاقصی به شکل سیستماتیک هدف قرار می‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

 مارک آلن رافلو، بازیگر و تهیه کننده مشهور آمریکایی و هالیوود در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت، نیروهای اسرائیلی جمعه حدود ۵۰۰ شهروند فلسطینی را در مسجد الاقصی بازداشت و ۱۷۰ تن دیگر را زخمی کردند که حال شماری از آنها وخیم بوده و تعدادی از آنها خبرنگاران بودند.

به گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، رافلو سال گذشته میلادی به همراه ۱۰۰ چهره مشهور دیگر پیامی را امضا کرد که در آن از اسرائیل به عنوان رژیمی آپارتاید یاد شده بود که به صورت گسترده‌ حقوق بشر را نقض می‌کند.

ظهر جمعه ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی در نتیجه شلیک بمب‌های گازی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی به منظور متفرق کردن فلسطینیان در محوطه‌های مسجد الاقصی زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد، ۲۶ شهروند فلسطینی به دلیل شلیک بمب‌های گازی در صحن‌های مسجد الاقصی توسط نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی دچار حالت خفگی شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی از نخستین ساعات سومین جمعه ماه مبارک رمضان به نمازگزاران یورش برده و به سمت آنها گلوله مشقی و بمب‌های گازی شلیک کردند که در نتیجه آن ده‌ها تن زخمی شدند که از میان آنها عکاس شبکه خبری روسیا الیوم و دو عکاس دیگر و همچنین تعدادی از خبرنگاران وجود داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین