کد خبر: ۷۶۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۳
معاون امور اجتماعي سازمان بهزیستی گفت:

نگهداری افراد آسیب پذیر اجتماعی در «مراکز مداخله بحران»

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از ارکان اورژانس اجتماعی مراکز «مداخله بحران» هستند که در تمام کشورها این نوع مراکز وجود دارد. دراین نوع مراکز فضایی برای قرنطینه افراد وجود دارد. با هماهنگی صورت گرفته از مراکز ذیربط می توان افراد آسیب پذیر را از سه تا بیست روز برای بازپروری در این مراکز نگهداری کرد. 

سید محمد سید محمدی، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرویس اجتماعی آفتاب در حاشیه افتتاحیه اورژانس اجتماعی گفت:«در همه مراکز استانها و کلانشهرها 70 مرکز مداخله در بحران بصورت فعال وجود دارد . و در خود شهر تهران چهار مرکز مداخله در بحران بنام های مجتمع ذوالفقاری در منطقه یافت آباد، مجتمع دولت آباد، مجتمع هاجر در خیابان دربند و مجتمع نواب صفوی در منطقه شهید محلاتی دایر شده است».

وی در پاسخ به این سوال که برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وجود سازمان های متعدد اجتماعی مانند ناجا، شهرداری تهران، موجب تداخل وظیفه در اجرای پپیشگیری های آسیب اجتماعی نمی شود ؟ گفت: «همه دستگاهها باید در این حوزه بصورت فعال با هم هماهنگ باشند و با قوه قضائیه، ناجا، و شهرداری هماهنگی لازم بعمل آمده است».

وی در خاتمه افزود:«در بسته اورژانس اجتماعی ما از کارشناسان دوره دیده در رشته های مرتبط با مددکاری اجتماعی یا روان شناسی  استفاده می کنیم ».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین