کد خبر: ۷۶۷۰۶۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

یافتن اجساد ۱۰ نفر از سرنشینان کشتی مفقود شده در ژاپن

گارد ساحلی ژاپن امروز یکشنبه پیدا شدن اجساد ۱۰ نفر از مسافران کشتی گردشگری که حامل ۲۶ مسافر و خدمه بوده و در سواحل شمالی جزیره هوکایدو مفقود شده بود را تائید کرد.
یافتن اجساد ۱۰ نفر از سرنشینان کشتی مفقود شده در ژاپن
آفتاب‌‌نیوز :

گارد ساحلی ژاپن از پیدا شدن اجساد ۱۰ نفر از مسافران کشتی گردشگری که حامل ۲۶ مسافر و خدمه بود و روز گذشته در آب های حوالی جزیره هوکایدو در شمال این کشور مفقود شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «کیودو نیوز» ژاپن، هواپیماها و کشتی های اعزامی از سوی گارد ساحلی و نیروهای دفاعی ژاپن به همراه گروه های امداد و نجات به جستجوی افراد پس از مفقود شدن کشتی ادامه دادند. ۲۴ مسافر که ۲ کودک در میان آنها بوده به همراه ناخدای ۵۴ ساله کشتی و دستار ۲۷ ساله اش در این کشتی بودند.

برپایه گزارش مقام‌ها جسد ۹ نفر حوالی ۱۰ کیلومتری از جایی که اولین پیام نجات ارسال شد در میان آب‌ها و صخره های محل پیدا شدند. تمامی سرنشینان جلیقه نجات به تن داشتند.

امروز گروهی از مردم از جمله خانواده و بستگان مسافران این کشتی و قایق های ماهیگیری و کشتی های توریستی نیز به گروه های امداد و نجات پیوستند که ساعاتی بعد به دلیل شدت گرفتن وزش باد و آغاز طوفان به ساحل بازگشتند.

این حادثه هنگامی که این کشتی توریستی به آبشار «کاشونی» که یکی از مناطق چشم نواز معروف در نزدیکی شبه جزیره «شیرتوکو» است رسید اتفاق افتاد.

این شبه جزیره در شمال شرقی هوکایدو یکی از مقاصد معروف قایق رانی و ثبت شده در میراث فرهنگی طبیعی جهان در سال ۲۰۰۵ می باشد که زیستگاه گونه های جانوری و گیاهی نادر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین