کد خبر: ۷۶۷۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۸
وزیر اطلاعات خبر داد:

امام جمعه فهرج از دست اشرار آزاد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، اعلام کرد: «یک توریست تبعه ژاپن که حدود 10 ماه پیش توسط قاچاقچیان مواد مخدر و اشرار مسلح شرق کشور از استان کرمان ربوده و به پاکستان منتقل شده بود و اشرار از جمهوری اسلامی ایران درخواست آزادی عناصر زندانی خود در داخل کشور را داشتند، آزاد شد».

به گزارش گروه دریافت خبر آفتاب، وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: «متعاقب این اقدام تروریستی و به جهت اعمال فشار مضاعف بر مقامات ایران، دو ماه قبل نیز امام جمعه فهرج توسط همین اشرار به گروگان گرفته و به پاکستان انتقال داده شده بود».

وی ادامه داد: «با تلاش و اقدامات اطلاعاتی ـ عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و همکاری اعضای شورای تامین استان به ویژه دستگاه قضایی، عناصر اصلی گروگان‌گیر دستگیر و اشرار متواری در پاکستان مجبور شدند تبعه ژاپنی و امام جمعه فهرج را آزاد کنند».

محسنی‌اژه‌ای هم‌چنین بیان کرد: «حمید ریگی، برادر شرور مالک ریگی که از عناصر اصلی در جنایت‌های تاسوکی و دارزین بوده، پس از متواری و پنهان شدن در پاکستان، با تلاش پلیس پاکستان دستگیر و روز شنبه تحویل جمهوری اسلامی ایران شده است».

در این رابطه وزارت‌خانه‌های اطلاعات، کشور، امور خارجه و دستگاه قضایی در یک اقدام هماهنگ توانستند اقتدار و صلابت نظام اسلامی را به نمایش گذاشته و ضربه مهلکی بر گروهک تروریستی و شرور ریگی وارد آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین