کد خبر: ۷۶۷۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

تمجید رسانه‌های آلمان از سردارآزمون

سردار آزمون مهاجم تیم بایر لورکوزن بعد از گلزنی در دیدار تیمش مقابل گریتر فورت، با دریافت نمره خوب ۸.۵ از سایت سوفا اسکور در تیم منتخب هفته بوندس لیگای آلمان قرار گرفت.
تمجید رسانه‌های آلمان از سردارآزمون
آفتاب‌‌نیوز :

این نخستین گل او در رقابت‌های بوندس‌لیگا بود. نشریه کیکرز پس از گلزنی آزمون در این مسابقه با اشاره به حضور او در ترکیب اصلی بایر لورکوزن، نوشت: در برد ۴ بر یک لورکوزن مقابل گریتر فورت، سردار آزمون برنده مسابقه بود. جراردو سئوآن، سرمربی لورکوزن برای قرار دادن آزمون در ترکیب اصلی تصمیم سختی گرفت، اما ریسک او جواب داد.

در هفته سی و یکم رقابت‌های بوندس لیگای آلمان، تیم فوتبال بایر لورکوزن در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود، گریتر فورت را شکست دهد.

به گزارش دویچه وله: سردار آزمون، مهاجم ایرانی بایر لورکوزن در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و روی اشتباه دروازه‌بان حریف موفق شد گل دوم لورکوزن و نخستین گل خود در رقابت‌های بوندس لیگا را به ثمر برساند، هرچند که این پایان کار او نبود و گل سوم این تیم نیز روی پاس گل او برای پائولینیو رقم خورد.

این پیروزی، لورکوزن را به رده سوم جدول بوندس لیگای آلمان بازگرداند و در پایان آن سردار آزمون نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد تا همین مهم باعث شود رسانه‌های آلمان در مورد او بگویند، آزمون "خلاقیت و اشتیاق" را به خط حمله بایر لورکوزن بازمی‌گرداند.

ریسک سئوآن جواب داد

نشریه کیکرز پس از گلزنی آزمون در این مسابقه با اشاره به حضور او در ترکیب اصلی بایر لورکوزن، نوشت: «در برد ۴ بر یک لورکوزن مقابل گریتر فورت، سردار آزمون برنده مسابقه بود. جراردو سئوآن، سرمربی لورکوزن برای قرار دادن آزمون در ترکیب اصلی تصمیم سختی گرفت اما ریسک او جواب داد. کلاس فوتبالی آزمون که در فاصله شش ماه مانده به پایان قراردادش، با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سنت پترزبورگ به لورکوزن آمد، در این بازی به خوبی مشخص شد.»

سئوآن، سرمربی لورکوزن هم با اشاره به گلزنی آزمون در این بازی تاکید کرد اگرچه او هنوز چند درصد انفجاری پایانی در نقش مهاجم را ندارد اما در حال حاضر در مسیر درستی قرار گرفته و این خبر خوبی برای لورکوزنی است که به گفته سرمربی‌اش در این دیدار در خط حمله موفق ظاهر شد اما در دفاع هنوز مشکلاتی دارد.

آزمون: می‌خواهیم به لیگ قهرمانان برسیم

سردار آزمون بعد از گلزنی‌اش در این بازی گفت: «البته که خوشحال هستم. با این حال الان همه تلاش ما بر این است که در سه بازی سخت پیش رویمان به پیروزی برسیم چرا که می‌خواهیم به لیگ قهرمانان برسیم؛ ما آنجا خواهیم بود.»

مهاجم ۲۷ ساله بایرلورکوزن البته تاکید کرد هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده است: «وقتی از لیگ روسیه به آلمان آمدم در ابتدا مصدوم شدم و پس از آن کرونا و بیماری به سراغم آمد. این از بدشانسی من بود اما به دنبال بهانه نیستم و الان احساس خوبی دارم و این مربی است که تصمیم می‌گیرد که چقدر در ترکیب تیمم بازی کنم.»

نشریه بیلد آلمان نیز پس از نخستین گل آزمون در بوندس‌لیگا، نوشت در جدال برای راهیابی به مسابقات لیگ قهرمانان، آزمون می‌تواند برگ برنده ۲۰ میلیونی بایر لورکوزن باشد اگر آنها بتوانند به مرحله گروهی صعود کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین