کد خبر: ۷۶۷۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

عامل مزاحمت تلفنی در دهلران شناسایی و دستگیر شد

فرمانده انتظامی دهلران گفت: عامل مزاحمت اینترنتی در اینستاگرام در دهلران شناسایی و دستگیر شد.
عامل مزاحمت تلفنی در دهلران شناسایی و دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ منوچهر مکی در این باره گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فردی ناشناس، پرونده اولیه با هماهنگی مقام‌ قضایی تشکیل و با ثبت اظهارات شاکیه موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اقدامات فنی و تخصصی عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان دهلران شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دهلران اظهار داشت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد که پس از روبه‌رو شدن با مستندات پرونده و ادله دیجیتال انکارناپذیر به بزه ارتکابی معترف و انگیزه خود از ایجاد حساب کاربری جعلی پرونده بدست آوردن اطلاعات شخصی و ارتباط دوستی عنوان کرد.

وی تاکید کرد: از کاربران می خواهیم مراقب رفتار آنلاین خود باشند و از روی سرگرمی ، کنجکاوی و یا انتقام جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند، زیرا مزاحمت در فضای سایبر جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می شود.

سرهنگ مکی گفت: پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات خود را با استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolicfata در بخش مرکز فوریت‌های سایبری و همچنین خطوط 08433723600-08421832127 گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین