کد خبر: ۷۶۷۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

پاداش هفتصد میلیونی برای بازیکنان آلومینیوم

بازیکنان و اعضای تیم فوتبال آلومینیوم اراک بابت صعود به فینال جام حذفی، پاداش ۷۰۰ میلیونی دریافت کردند.
پاداش هفتصد میلیونی برای بازیکنان آلومینیوم
آفتاب‌‌نیوز :

تنها یک روز تا برگزاری دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی باقی مانده است. دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندارن به دنبال کسب یک افتخار بزرگ هستند و به همین دلیل تمام تلاش خود را به‌کار خواهند گرفت تا با پیروزی در بازی فردا، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در این میان اراکی‌ها از انگیزه‌های خاصی برای فتح جام برخوردارند. این تیم که توانست پرسپولیس را از سر راه بردارد، با غلبه بر خلیج فارس ماهشهر، راهی دیدار پایانی شد. فینالی که یک پاداش قابل توجه نیز برای اعضای این تیم در پی داشته است.

محمدنقی نائیجی، رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک درخصوص پاداش بازیکنان این تیم گفت: سعی کردیم در پرداخت پاداش‌ها نظم خوبی داشته باشیم و ۷۰۰ میلیون تومان برای صعود تیم به مسابقه فینال جام حذفی در نظر گرفتیم و علاوه بر آن، ۱۰درصد دیگر از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کردیم.

او همچنین از انگیزه‌های بالای تیمش برای قهرمانی سخن به زبان آورد و گفت: خوشبختانه تمام اعضای تیم آلومینیوم هم‌دل هستند و قول دادند تا بهترین نتیجه را در بازی فینال جام حذفی بگیرند و تاریخ‌سازی کنند و ما هم به مربیان و بازیکنان وعده دادیم تا در کنار موفقیت آنها، در حد توان کمک کنیم، اما باید تاکید کنیم که بچه‌ها جلوتر از ما پیش رفته‌اند و درآستانه یک افتخار مهم هستند

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین