کد خبر: ۷۶۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۲
مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد:

جامعه اسلامی مهندسین در یک حزب فراگیر ادغام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تصمیمات اقتصادی دولت در جامعه اسلامی مهندسین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

امیرمقدم مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب درباره آخرین جلسه شورای مرکزی این تشکل گفت: «در این جلسه نظر اعضای شورای مرکزی درباره تصمیمات دولت برای تغییر مسائل اقتصادی بر این بود که این تصمیمات ارزیابی شود که تا چه اندازه با سند چشم‌انداز بیست‌ساله هماهنگ است و تا چه اندازه درباره آن تفاهم ملی وجود دارد».

وی ادامه داد: «درباره پیشنهاداتی که برای تغییر اساسنامه رسیده بود که در کمیته مزبور که ریاست آن بر عهده مهندس باهنر است،‌پیشنهادات مختلف بررسی شد و نهایتاً تصمیم بر این شد که مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین در کنگره هشتم به دبیر کل یا شورای مرکزی برای تغییر اساسنامه اختیارات لازم را واگذار کند».

مقدم، ادامه داد: «در تغییر اساسنامه، مبحث اصلی، تشکیل حزب جدیدی است که در آینده با رایزنی با شخصیت‌های اصولگرا به صورت فراگیر و قانونی و با گرفتن مجوز تشکیل خواهد شد و اعضای جامعه اسلامی مهندسین به صورت سیستماتیک عضو آن خواهند شد».

وی ادامه داد: «البته تشکیل این حزب منوط به اجازه کنگره هشتم جامعه اسلامی مهندسین است».

وی در پایان گفت: «کنگره هشتم جامعه اسلامی مهندسین در روز ششم و هفتم تیرماه تشکیل خواهد شد و آقای علی لاریجانی ریاست مجلس هشتم در آن سخنرانی خواهند کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین