کد خبر: ۷۶۸۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

پوما اینگونه تاثیر جنگ در اوکراین را جبران کرد

پوما، تولیدکننده پوشاک ورزشی آلمانی، نتایج قوی‌تر از حد انتظار را در سه ماهه اول گزارش داد، زیرا تقاضای بالا از سوی خرده‌فروشان و هم از سوی مصرف‌کنندگان، تاثیر جنگ در اوکراین و تنگنا‌های زنجیره تامین را جبران کرد.
پوما اینگونه تاثیر جنگ در اوکراین را جبران کرد
آفتاب‌‌نیوز :

بیورن گولدن، مدیر اجرایی پوما در یک کنفرانس خبری اظهار کرد: شرکت در فعالیت‌های ورزشی در بحران شیوع بیماری کووید- ۱۹ و همچنین پس از آن افزایش یافته است. پوما همچنین از روند پوشیدن کفش‌های کتانی به عنوان بخشی از لباس‌های روزانه بهره برده است.

این شرکت عنوان کرد که درآمد قبل از بهره و مالیات در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ با ۲۷ درصد افزایش به ۱۹۶ میلیون یورو (۲۰۸.۶۲ میلیون دلار) در مقایسه با میانگین پیش‌بینی تحلیلگران برای ۱۸۱.۵ میلیون یورو رسیده است.

گولدن گفت که پوما به لطف بازگشت ورزش‌های گروهی پس از محدودیت‌های کرونایی، فروش را در همه محصولات افزایش داد. برای مثال، ورزش گلف از معدود ورزش‌هایی بود که طی شیوع بیماری کرونا رونق پیدا کرد و پس از سال‌ها رکود، شاهد افزایش نرخ رشد بسیار خوب در میان جوانان بود. البته وضعیت ژئوپلیتیک در میزان خوش‌بینی و ارتقاء این چشم‌انداز تاثیر داشته است.

به گزارش رویترز، در اواخر ماه مارس، نایک، رقیب آمریکایی پوما، کاهش فروش را برای سه ماهه سوم خود گزارش کرد. آدیداس، رقیب آلمانی پوما نیز نتایج سه ماهه اول را در ۶ می‌منتشر خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین