کد خبر: ۷۶۸۰۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
تداوم گرانی کالاها در دولت رئیسی

شوینده‌ها هم گران می‌شود

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده از افزایش قیمت مواد شوینده بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.
شوینده‌ها هم گران می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

بختیار علم بیگی در گفتگو با برنامه روی خط بازار رادیو اقتصاد گفت: به دلیل گران شدن مواد اولیه داخلی و خارجی و همچنین افزایش دستمزد کارگران در چند ماه گذشته، تصمیم گرفته شد بعد از ماه رمضان قیمت شوینده‌ها را افزایش دهیم تا برای تولید کننده‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد.

وی درباره راهکار کنترل قیمت‌های مواد شوینده و بهداشتی گفت: دولت باید فکری در این مورد بکند. حداقل پتروشیمی‌هایی که در داخل تولید مواد اولیه دارند و سود آن‌ها هم کم نیست، می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. در واقع می‌توان از سود آن‌ها کم کرد؛ چرا بعضی از پتروشیمی‌ها باید اعلام کنند که تا ۱۵۰ درصد سود داشته‌اند؟

او در ادامه افزود: همکاران ما فعلا تحمل می‌کنند تا بعد از ماه مبارک رمضان افزایش قیمت‌های مواد شوینده را اعمال کنند. تمام کشور‌های اسلامی در این ماه حتی سعی می‌کنند تخفیف هم بدهند، به همین دلیل ما هم قیمت‌ها را فعلا تا پایان این ماه مبارک حفظ کرده‌ایم.

علم‌بیگی درباره میزان افزایش قیمت گفت: تعیین درصد افزایش نرخ بستگی به عوامل متعدد دارد و هم اکنون نمی‌توان به صورت دقیق آن را مشخص کرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع شوینده با بیان اینکه برای افزایش کیفیت، باید محصولات جدید تولید شود، افزود: سازمان استاندارد، سازمان حمایت، سازمان غذا و دارو و کارشناسان در انجمن، برکیفیت محصولات شوینده نظارت دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
1
3
دیگه آب که از سر گذشت چه یه وجب چه صدوجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
5
کسی سالها آشغال بریزه جلوی خانه شما. وقتی با احترام با دهان روزه جلویش را بگیرید با پلیس ویژه و گلوله‌های پلاستیکی به شما حمله کنند. این وضعیت مردم سراوان رشت هست. فلسطین امروز، سراوان رشت هست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین