کد خبر: ۷۶۸۲۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

امام جمعه زنجان: هزینه‌های انرژی در ایران بسیار پایین است

علی خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه اساتید بسیجی و دانشگاهیان برای حل مشکلات جامعه و کشور به میدان بیایند گفت: آینده بسیار روشن است.
امام جمعه زنجان: هزینه‌های انرژی در ایران بسیار پایین است
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه اساتید بسیجی و دانشگاهیان برای حل مشکلات جامعه و کشور به میدان بیایند گفت: آینده بسیار روشن است.

به همت بسیج اساتید استان نشست هم‌اندیشی بین اساتید بسیجی شامگاه چهارشنبه در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد. در این جلسه چند تن از اساتید دانشگاه‌های استان به مشکلات موجود در کشور اشاره کردند، همین طور این اساتید راهکارهای علمی مقابله با مشکلات را ارائه کردند.

در پایان جلسه آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم مؤمن کشورمان اظهار داشت: مسئولان و مدیران استان باید برنامه‌های خود را در راستای شعار مقام معظم رهبری به صورت یک ماهه، شش ماهه و یک ساله ارائه کنند و پیش از این در جلسات بارها به این موضوعات اشاره کرده‌ام ولی در حال حاضر فعلاً خروجی کار را مشاهده نکرده‌ام.

وی یکی از ضروریات پویا شدن اقتصاد کشور را کاهش هزینه‌های تولید عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به این موضوع تأکیدهای فراوانی کرده‌اند و معتقد هستند که هزینه‌های تولید باید کاهش پیدا کند به طور مثال بارها عنوان می‌کنیم که در تولید فولاد در جهان جزء مقام‌های نخست دنیا هستیم ولی آیا هزینه‌های تولید فولاد را محاسبه کرده‌ایم؟ هزینه‌هایی همانند آب و برق را اگر بخواهیم حساب کنیم در واقع تولید فولاد برای ما صرفه آنچنانی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: از سوی دیگر هزینه بهره‌وری در کشور تقریباً صفر است و باید برای این موضوعات راهکارهای اساسی بیندیشیم. کشور همسایه ترکیه بسیاری از موادهای خام خود را برای تولید به کشور ما ارسال می‌کند ولی تاکنون از خود سؤال کرده‌ایم چرا ترکیه این کار را می‌کند؟ جوابش مشخص است چون که هزینه‌های انرژی در ایران بسیار پایین‌ است.

وی با اشاره به اینکه اساتید بسیجی و دانشگاهیان برای حل مشکلات جامعه و کشور به میدان بیایند گفت: اگر کسی توانایی حل مشکلی را داشته باشد ولی به میدان نیاید قطعاً در آخرت باید در محضر خداوند متعال پاسخگو باشد.

خاتمی در پایان با اشاره به سخنان امیدآفرین رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر گفت: از سخنان رهبری می‌شود فهمید که آینده بسیار روشن است و دقیقاً انتظارمان از مسئولان و مردم این است که به یکدیگر امید تزریق کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
5
علی خاتمی هم ایت الله نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
4
حقوقها هم بسیار پایین است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین