کد خبر: ۷۶۸۲۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

دیدار دوستانه آمریکا با اروگوئه قبل از جام جهانی

تیم ملی فوتبال آمریکا در دیداری دوستانه قبل از جام جهانی به مصاف اروگوئه خواهد رفت.
دیدار دوستانه آمریکا با اروگوئه قبل از جام جهانی
آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون فوتبال ایالات متحده اعلام کرد تیم ملی فوتبال این کشور در بازی تدارکاتی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲، در پنجم ژوئن در کانزاس سیتی میزبان اروگوئه خواهد بود.

به گزارش تایمز، تیم گرگ برهالتر، سرمربی ایالات متحده، بازی های دوستانه خود را از اول ژوئن در سینسیناتی مقابل مراکش آغاز خواهد کرد و سپس با اروگوئه که لوئیس سوارز از اتلتیکو مادرید و ادینسون کاوانی از منچستریونایتد را دارند دیدار خواهند کرد.

برهالتر گفت: ما مشتاقانه منتظر رویارویی با حریفان سطح بالای دیگری هستیم تا خود را برای جام جهانی آماده کنیم. اروگوئه دارای استعدادهای درجه یک جهانی است و یکی از تیم های برتر آمریکای جنوبی است. این بازی به رشد تیمی ما برای آماده سازی برای موفقیت در قطر کمک می کند.

حریف تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در بازی لیگ ملت های کونکاکاف در ۱۰ ژوئن در آستین تگزاس میزبان گرانادا خواهند بود و چهار روز بعد به دیدار السالوادور خواهد رفت.

اروگوئه‌ای‌ها در گروه H امسال با غنا، کره جنوبی و پرتغال قرار گرفتند. آمریکا نیز در گروه B با انگلیس، ایران و اسکاتلند، ولز یا اوکراین بازی خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال آمریکا توانست بعد از یک دوره غیبت جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. البته این تیم کار آسانی برای صعود به جام جهانی نداشت و در ابتدا با شروع ضعیف خود خیلی از آمریکایی‌ها را نگران کرده بود که ممکن است اتفاقات دوره قبل برای این تیم رخ دهد ولی آنها در نهایت توانستند جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین