کد خبر: ۷۶۸۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

سه وزیر به کمیسیون‌های مجلس می‌روند/قانون معادن اصلاح می‌شود

سه وزیر برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان در هفته جاری در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می‌شود.
سه وزیر به کمیسیون‌های مجلس می‌روند/قانون معادن اصلاح می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو در روز‌های شنبه و یکشنبه تشکیل جلسه می‌دهد و کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم در این دو روز برگزار خواهند شد.

در روز شنبه نشست اعضای هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای مروری بر آخرین اخبار و تحولات برگزار خواهد شد.

همچنین دعوت از احمد وحیدی وزیر کشور به منظور پاسخ به سوالات حبیب الله دهمرده نماینده زابل، سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر، علی‌اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان، روح الله ایزدخواه نماینده تهران و مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد در دستور کار این کمیسیون است.

عین اللهی به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می‌رود

بررسی آخرین وضعیت واردات، تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و برنامه‌های وزارت بهداشت در این حوزه با حضور بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

بررسی وضعیت آب شرب با حضور وزیر نیرو در کمیسیون عمران

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز شنبه هفته آتی با علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو به منظور بررسی وضعیت تامین آب شرب جلسه مشترکی برگزار می‌کنند.

همچنین اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص از آب و فاضلاب کل کشور در جلسه روز یک‌شنبه کمیسیون عمران انتخاب می‌شوند.

کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس

جلسه کمیته مباحث اداری و ساختاری مجلس در ادامه جلسات قبلی برای بررسی موارد ارجاعی کمیسیون‌ها با حضور کارشناسان مربوطه روز یکشنبه پیش رو در این کمیسیون برگزار خواهد شد.

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

جلسه عمومی و هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برای بررسی و تصمیم گیری در خصوص پرونده‌ها و شکایات واصله و گزارش تهیه شده به منظور قرائت در صحن علنی مجلس در دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دارد.

در روز یکشنبه نیز جلسه رئیس کمیسیون با اعضای کمیته اقتصادی کمیسیون در خصوص عملکرد کمیته، گزارش‌ها و پرونده‌های در دست اقدام در سال جاری انجام می‌شود.

طرح شفافیت قوای سه‌گانه در کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها بررسی می‌شود

شنبه ۱۰ اردیبهشت بررسی طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار این کمیسیون است.

بررسی قانون معادن در دستور کار کمیسیون ویژه جهش تولید

کمیسیون ویژه جهش و رونق تولیدو نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی روز شنبه (۱۰ اردیبهشت ماه) تشکیل جلسه می‌دهد.

طرح‌های اصلاح موادی از قانون معادن کشور و اصلاح قانون نظام صنفی کشور با حضور مسئولان وزارت خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، اتاق ایران، اتاق اصناف، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در نشست هفته پیش رو کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین