کد خبر: ۷۶۸۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

جزئیاتی از انتقال دائمی اللهیار صیادمنش به هال‌سیتی

در حالی که اعلام شده اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی به صورت دائمی به تیم هال سیتی انگلیس منتقل شده است، ابهاماتی در این مورد وجود دارد.
جزئیاتی از انتقال دائمی اللهیار صیادمنش به هال‌سیتی
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته بود که یکی از کاربران توییتر به نام «ظافر آرتاش» با انتشار پیامی اعلام کرد که اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال فنرباغچه به صورت دائمی به تیم هال سیتی منتقل شده است و برای این مهاجم ایرانی آرزوی موفقیت کرد.

این فرد خود را یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فنرباغچه معرفی کرده است و چند حساب کاربری تُرک زبان و فارسی زبان اقدام به باز انتشار این پیام کرده و از حضور دائمی صیادمنش در هال سیتی خبر داده‌اند.

با این حال هیچکدام از رسانه‌های انگلیس و خبرنگاران نزدیک به باشگاه هال سیتی چنین خبری را منتشر نکرده‌اند. هنوز مشخص نیست که این حساب کاربری چقدر رسمی است.

هال سیتی با داشتن یک مالک ترکیه‌ای، در نقل و انتقالات زمستانی اللهیار صیادمنش را از تیم فنرباغچه ترکیه به صورت قرضی و برای یک فصل به خدمت گرفت؛ با این حال عنوان می‌شد که با رضایت مالک و سرمربی هال سیتی از صیادمنش، قرارداد این بازیکن از حالت قرضی خارج و به صورت دائمی می‌شود.

خبر انتقال قرضی صیادمنش به هال سیتی در همان زمان ابتدا توسط حساب کاربری و رسمی باشگاه فنرباغچه منتشر شده بود و همین موضوع باعث شده است تا تردید‌هایی در خصوص پیام اخیر فردی که خود را عضو هیات مدیره فنرباغچه منتشر کرده است، ایجاد شود.

صیادمنش مهاجم جوان ایران که در تیم‌های سایپا و استقلال بازی می‌کرد، در سال ۲۰۱۹ راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد. او ابتدا به تیم استانبول اسپور و سپس به تیم زوریا لوهانسک اوکراین قرض داده شد و در بازگشت به فنرباغچه، از زمستان امسال در هال سیتی بازی می‌کند.

اللهیار تاکنون برای هال سیتی که در رقابت‌های چمپیونشیپ حضور دارد، یک گل به ثمر رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین