کد خبر: ۷۶۸۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
جبهه مقاومت تا رژیم صهیونیستی را از بین نبرد از حرکت نمی‌ایستد

خاطره سردار قاآنی از کمک‌ به نیروی‌های فلسطینی برای حمله به اسرائیل

فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سران رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: این فهم را داشته باشید که روز قدس تا پیروزی نهایی ادامه پیدا خواهد کرد و جبهه مقاومت تا شما را از بین نبرد از حرکت نمی‌ایستد، این پیام همه دهان‌ها و حنجره‌های فریادگر در روز قدس در سراسر دنیا است.
خاطره سردار قاآنی از کمک‌ به نیروی‌های فلسطینی برای حمله به اسرائیل
آفتاب‌‌نیوز :

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد با ذکر خاطره‌ای از کمک‌رسانی به نیروی‌های مبارز فلسطینی، گفت: شمایی که در آن شب تا صبح هواپیما‌های شناسایی را به پرواز در آوردید و چیزی کشف نکردید و فردا به مردم خودتان گفتید که این یک رزمایش بوده است، پس این سلاح‌ها در دستان بچه‌های مقاومت در فلسطین چه می‌کند؟ مرد باشید و جواب مردم خودتان را بدهید، شما که جواب هیچکس را در دنیا نمی‌دهید.

وی ادامه داد: علاوه بر این حزب الله قهرمان یک هواپیمای بدون سرنشین خود را فرستاد حدود ۱۰۰ کیلومتر داخل مرز‌های شما که متراکم‌ترین سیستم‌های نظارتی را به کار گرفتید و می‌گویید پشه هم حرکت کند رصد می‌کنیم و آن را می‌زنیم، چطور نتوانستید جلوی آن را بگیرید؟ این هواپیما دور زد، عکس گرفت، فیلم گرفت و بازگشت به آشیانه خودش.

سردار قاآنی در ادامه خطاب به ساکنان سرزمین‌های اشغالی، خاطرنشان کرد: به ساکنان این رژیم هشدار می‌دهیم که عقل خود را به کار بیندازید، عمر این رژیم به پایان نزدیک شده است، تا قبل از اینکه خانه‌های قبلی‌تان در جایی که از ابتدا ساکن بودید گرانتر نشده و این خانه‌های کنونی بی‌ارزش‌تر از اکنون نشده این‌ها را بفروشید و به همانجا که از آن آمدید برگردید.

فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان، عنوان کرد: این فهم را داشته باشید که روز قدس تا پیروزی نهایی ادامه پیدا خواهد کرد و جبهه مقاومت تا شما را از بین نبرد از حرکت نمی‌ایستد، این پیام همه دهان‌ها و حنجره‌های فریادگر در روز قدس در سراسر دنیا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین