کد خبر: ۷۶۸۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
اقدام فدراسیون پرتغال توهین به فوتبال است

سرمربی پورتو: داور به طارمی اهانت کرد

سرمربی تیم فوتبال پورتو با بیان اینکه اقدام فدراسیون پرتغال برای تحقیق در مورد دیدار تیمش با پورتیموننسه توهین به فوتبال است گفت: این در حالی است که داور دیدار قبلی ما برابر براگا به «مهدی طارمی» اهانت کرد و او را متقلب دانست.
سرمربی پورتو: داور به طارمی اهانت کرد
آفتاب‌‌نیوز :

شائبه تبانی بین تیم‌های پورتو و پورتیموننسه در لیگ برتر فوتبال پرتغال که با برتری هفت بر صفر پورتو همراه شد، حواشی زیادی را ایجاد کرده است. مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در برتری هفت گله تیمش برابر پورتیموننسه موفق به زدن سه گل و ثبت یک پاس گل شد. «پیام نیازمند» دیگر ملی‌پوش ایرانی هم دروازه‌بان پورتیموننسه در این بازی بود.

فدراسیون فوتبال پرتغال پس از اینکه مطرح شد پورتیموننسه هفت بازیکن اصلی خود را در ترکیب اصلی به میدان نفرستاده است، بررسی‌های خود را آغاز کرد.

در این خصوص، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو گفت: اولویت‌های هر مربی با توجه به شرایط تیمش متفاوت است و مربیان هیچ‌وقت نمی‌خواهند ببازند. واقعا تشکیل چنین پرونده‌ای و به راه افتادن تحقیقات در مورد یک مربی و تیم، شرم‌آور و توهین است. این ماجرا بازتابی کوچکی از فوتبال پرتغال است. اینجا فرادی وجود دارند که نیت خالصانه ندارند و فقط می‌خواهند تیم‌ها را تخریب کنند. اینگونه انسان‌ها همواره سطح پایینی دارند.

سرمربی پورتو ادامه داد: در دیدار قبلی ما برابر براگا، داور به بازیکن تیم ما اهانت کرد که تاکنون چنین چیزی را ندیده بودم. او «مهدی طارمی» را متقلب خطاب کرد که این رفتار منطقی نیست. این داور منتظر بود تا اعتراض کنم تا من را از روی نیمکت اخراج کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین