کد خبر: ۷۶۸۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

فردوسی‌پور: هیچ شرطی برای صداوسیما نگذاشته‌ام

مجری و تهیه‌کننده برنامه‌ نود نسبت به شایعات پیرامون بازگشت دوباره‌اش به قاب تلویزیون واکنش نشان داد.
فردوسی‌پور: هیچ شرطی برای صداوسیما نگذاشته‌ام
آفتاب‌‌نیوز :

شب گذشته در مجموعه کشتیرانی تهران تورنمنتی خیرخواهانه و نمادین با حضور بچه‌های سندروم‌دان برگزار شد و تیم رسانه ورزش با کاپیتانی عادل فردوسی‌پور توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد.

فردوسی‌پور بعد از این اتفاق در جمع خبرنگاران در واکنش به این‌که تیمش امشب نایب قهرمان شده گفت: یک خاطره بگویم، یکبار یکی از خبرنگاران ما از یک مربی پرسید که چی شد که بازی را مساوی کردید، عرض شود که البته ما بازی را بردیم (باخنده)؛ ما اول شدیم و حالا می‌گویید که نایب قهرمان شدیم؟ با اختلاف ۲ گل بردیم و بعد می‌گویید نایب قهرمانی؟ از تبریک‌تان بابت قهرمانی ممنونم.

عادل فردوسی‌پور در واکنش به سوالی پیرامون آماده‌سازی تیم ملی پاسخ داد: درباره‌ی بازی امشب صحبت کنید؛ آمدیم با بچه‌های سندروم‌دان بازی کردیم که خیلی اتفاق خوبی بود، در مسابقات چند تا از بچه‌های دوست‌داشتنی سندروم‌دان به کنار ما آمدند و واقعا عزیز و محترم هستند و خیلی خوشحال بودیم که در کنار این عزیزان بودیم و اگر اجازه بدهید ببخشیدا ولی اول شدیم (باخنده).

او در پاسخ به این‌که آقای لیورپول امسال قهرمانی به دست می‌آورد گفت: من که خیلی دوست دارم، اما در بین این همه قهرمانی که می‌تواند بیاورد، دوست دارم لیگ برتر را فتح کنیم؛ من حاضرم همه‌ی جام‌ها را بدهم ولی لیگ برتر را به دست بیاوریم. آقای کلوپ هم که ۲ سال به قراردادش اضافه شد و تا ۲۰۲۶ سرمربی است.

تهیه‌کننده برنامه ۹۰ و فوتبال ۱۲۰ درباره‌ی شرایط تیم ملی و موضوع بازی دوستانه با برزیل و آرژانتین گفت: والا همیشه این ۵ درصدهای ما بیشتر از ۹۵ درصدها کار می‌کند؛ با توجه به گروهی که داریم، باید تدارکات خیلی خوبی برای مسابقات ببینیم و فرصت هم فرصت بسیار مناسبی است و ما نباید این معدود فیفادی‌هایی که داریم را از دست بدهیم. انشالله که این اتفاق رقم بخورد و ما استفاده بهینه را ببریم.

فردوسی‌پور در واکنش به پاداش‌های نجومی در فدراسیون فوتبال و این‌که شاید اگر او در حال حاضر برنامه داشت، ریزجزئیات این موضوع مشخص می‌شد پاسخ داد: بگذارید برای بعد فعلا، ممنون.

عادل فردوسی‌پور درباره‌ی پیش‌بینی‌اش از سه تقابل تیم ملی در جام جهانی گفت: زود است و بگذارید نزدیک شویم؛ قرعه‌ی جذابی داریم، درباره‌ی صعود فکر می‌کنم نزدیک مسابقات می‌شود بیشتر و بهتر بحث کرد. باید ببینیم که تدارکات‌مان چگونه است و در این‌باره باید نزدیک مسابقات صحبت کنیم.

او درباره‌ی این‌که دوست دارد سومین حریف ایران در جام جهانی کدام تیم باشد پاسخ داد: حضور اوکراین گروه را جذاب‌تر می‌کند، اما ولز هم جذاب است.

سپس خبرنگاری از فردوسی‌پور سوالی با مضمون «اسکوچیچ آری یا خیر» پرسید که در پاسخ او گفت: چه خبرها (باخنده).

فردوسی‌پور درباره‌ی قهرمانی نساجی در جام حذفی گفت: به مردم خوب مازندران تبریک می‌گویم، واقعا اتفاق خیلی جالبی بود که این همه هوادار در ورزشگاه، ضمن احترام به تیم آلومینیوم اراک که تیم بسیار خوبی را مهدی رحمتی ساخته بود، به هر حال فینال جذابی بود.

عادل فردوسی‌پور درباره‌ی اصرار خبرنگاران به سوالی پیرامون موضوع تغییر سرمربی تیم ملی گفت: بگذارید نزدیک جام جهانی شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین