کد خبر: ۷۶۸۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

ضرب الاجل سریع فیفا به باشگاه پرسپولیس

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس با شکایت «آنتونی استوکس» ۲ روز دیگر بسته خواهد شد.
ضرب الاجل سریع فیفا به باشگاه پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی توانست تنها به خاطر ۴ بازی از فیفا علیه پرسپولیس حکم بگیرد و به همین دلیل، این باشگاه به پرداخت ۸۶ هزار دلار مطالبات این مهاجم محکوم شد.

با این حال باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که مطالبات این بازیکن از محل درآمدهای این باشگاه پرداخت شود اما AFC جوابی در پاسخ به این نامه نداد تا سرخپوشان در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات قرار گیرند.

باشگاه ۲ روز دیگر فرصت دارد تا مطالبات این بازیکن را پرداخت کند در غیر این صورت، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ۲ روز دیگر (۱۲ اردیبهشت) بسته خواهد شد.

استوکس ۲ فصل پیش به جمع سرخپوشان اضافه شد اما تنها پس از چهار بازی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد،‌ پس از دیدار با الشارجه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ از بازگشت به ایران سر باز زد. در آن مقطع مسوولان وقت باشگاه اعلام کردند که محکم‌ترین قرارداد تاریخ بازیکن خارجی بسته شده و باشگاه از این بازیکن غرامت خواهد گرفت اما نه تنها باشگاه پرسپولیس اقدام حقوقی برای رسیدن به حق خود نکرد، بلکه مجوز بازی این مهاجم را نیز برای تیم جدیدش صادر کرد تا او نیز بتواند شکایت کند و حالا باشگاه به پرداخت مطالبات استوکس محکوم شده است.

با توجه به اینکه هنوز فرصت زیادی تا نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و باشگاه اقدامی در این باره در یکی ۲ روز آتی نکند، پنجره بسته خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین