کد خبر: ۷۶۸۷۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس در تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تعطیلات پیش رو در جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز خبر داد.
محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس در تعطیلات عید فطر
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و سه شنبه مورخ ۱۱ و ۱۳ اردیبهشت ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و سه شنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز ها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ گودرزی یادآورشد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی کماکان ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه استان البرز در پایان با بیان اینکه به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین