کد خبر: ۷۶۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۳:۱۲
ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور تصویب کرد

خودروهای‌ خارجی از اول تیر فقط بنزین آزاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب‌: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از اول تیر ماه کارت سوخت خودروهای وارداتی با حجم موتور بیش از 1300 سی سی به بالا مدل 82 به بعد ابطال و کارت سوخت جدید صادر می‌شود.

به خبرنگار اقتصادی آفتاب، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با این خبر افزود: «بر اساس مصوبه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اول تیرماه به خودروهای وارداتی با حجم موتور بیش از 1300 سی‌سی و بعد از آن و همچنین خودروهای تولید داخل با حجم موتور بیش از 2 هزار سی‌سی مدل 1382 و بعد از آن که از سال 1382 شماره ‌گذاری شده‌اند بنزین با نرخ هر لیتر 1000 ریال تعلق نمی‌گیرد».

بر اساس این گزارش از تاریخ مذکور کارت هوشمند سوخت خودروهای مذکور ابطال می‌شود و دارندگان این نوع خودروها می‌توانند از طریق کارت‌های هوشمند سوخت جایگاه داران نسبت به دریافت بنزین مورد نیاز خود با نرخ غیر یارانه‌ای اقدام نمایند.

همچنین برای این نوع از خودروها به زودی کارت جدید صادر و توسط شرکت پست به نشانی آنها ارسال خواهد شد. 

این اطلاعیه می‌افزاید: «باقیمانده سهمیه یارانه‌ای این نوع از خودروها به کارت جدید منتقل و به میزان آن می‌توانند از بنزین یارانه‌ای استفاده کنند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۳/۳۰
0
0
والا ما كه از از اول برج 2 داريم بنزين ازاد مي زنيم .سهميه بنزين واسه يك ماه كافي بود.تو رو خدا ما اينقدر نترسونيد قلبمون با باطري كار ميكنه با اين اخبار سكته ميكنيم!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین