کد خبر: ۷۶۸۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷
مسافران در سلامت هستند

فرود اضطراری پرواز بندرعباس ـ تهران در فرودگاه یزد

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های هرمزگان از فرود اضطراری هواپیمای پرواز بندرعباس به مقصد تهران در فرودگاه یزد خبرداد و گفت: خوشبختانه تمام مسافران در سلامت کامل هستند.
فرود اضطراری پرواز بندرعباس ـ تهران در فرودگاه یزد
آفتاب‌‌نیوز :

کسری انصاری نسب روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان هرمزگان اظهار داشت: پرواز شماره ۶۴۵ هواپیمایی آسمان از مبدا بندرعباس به مقصد تهران قرار بود امروز ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه انجام شود که متاسفانه به علت نقص فنی هواپیما شاهد تاخیر در پرواز بودیم. پس از رفع نقص فنی و با بیش از سه ساعت تاخیر و راس ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه، پرواز از فرودگاه بندرعباس به مقصد تهران انجام شد.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های هرمزگان گفت: متاسفانه هواپیما در نزدیکی یزد مجدد دچار نقص فنی می‌شود که خلبان به منظور صیانت از جان مسافران اقدام به فرود در فرودگاه یزد می‌کند.

وی تصریح کرد: پس از فرود در فرودگاه یزد مقرر شد به دنبال ارایه خدمات به مسافران شرایط برای پرواز آن‌ها به مقصد تهران فراهم شود، همچنین ۵ مسافر پرواز نیز با سایر پرواز‌های فرودگاه یزد عازم تهران شدند.

انصاری نسب گفت: قطعه‌ای که در هواپیما دچار نقص فنی شده بود تهیه و ارسال شده است و با رفع نقص این امشب مجددا به سمت تهران انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مسافران در سلامت کامل هستند اظهار داشت: تمهیدات لازم به منظور رفاه مسافرانی که هم اکنون در یزد هستند اندیشیده شده است و هواپیمایی آسمان نیز ملزم به ارائه خدمات به این مسافران شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین