کد خبر: ۷۶۹۲۰
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۹
قائم مقام حزب توسعه و عدالت خبر داد:

شکل‌گیری ائتلاف‌های جدید برای انتخابات ریاست جمهوری

ماموریت ائتلاف فراگیر اصولگرایان پایان یافته است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قائم مقام حزب توسعه و عدالت گفت: «تاکنون نتوانسته‌ایم در مورد انتخابات ریاست جمهوری به یک جمع بندی و استراتژی روشن برسیم و چارچوب‌ها را مشخص کنیم». 

امیر علی امیری عضو شورای مركزی حزب توسعه و عدالت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به برنامه های این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری دهم اظهار داشت: «تا 15 روز آینده فعالیت‌های حزب برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده به طور جدی آغاز می‌شود». 

وی افزود: «جلسه شورای مرکزی حزب با کمیته سیاسی در دستور کار است و از ابتدای تیر ماه به طور جدی وارد مباحث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری خواهیم شد». 

امیری درباره علت این تاخیر اظهار داشت: «طی ماه های اخیر همه جلسات حزب در زمینه مجلس هشتم و موضوعات مربوط به کمیسیون‌ها بود و سعی داشتیم در این زمینه فعال و تاثیر گذار باشیم. بر این اساس تا کنون نتوانسته ایم در مورد ریاست جمهوری به یک جمع بندی و استراتژی روشن برسیم و چارچوب ها را مشخص کنیم». 

این عضو ائتلاف فراگیر اصول گرایان که ریاست ستاد انتخاباتی این ائتلاف را در انتخابات مجلس هشتم بر عهده داشت در ادامه این گفت و گو درباره احتمال تداوم فعالیت های ائتلاف مذکور برای حضور در ریاست جمهوری دهم گفت: «ائتلاف فراگیر اصول گرایان برای مجلس هشتم بود و با پایان یافتن انتخابات مجلس ماموریت آن نیز به عنوان یک ائتلاف انتخاباتی پایان یافته است».
وی اضافه کرد: «احتمال اینکه ائتلاف‌های جدیدی برای ریاست جمهوری شکل بگیرد وجود دارد و ممکن است عنوان دیگری داشته باشد». 

امیری افزود: «ولی اگر گروه‌های تشکیل دهنده ائتلاف فراگیر برای ریاست جمهوری دهم به یک مشی مشترک برسند احتمال دارد در همان چارچوب ها به انتخابات آینده وارد شویم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین