کد خبر: ۷۶۹۲۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۸
در نامه‌ای خطاب با آیت الله محمد یزدی مطرح شد؛

اعتراض به نوع برخورد با خبرنگاران در اجلاس جامعه مدرسین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرید مدرسی، مسئول سرویس حوزه هفته نامه «شهروند امروز»  در نامه ای نسبت به نوع برخورد با وی و ممانعت از حضورش در ششمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، ابراز نارضایتی کرد، متن این نامه بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله محمد یزدی
دبیر محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

با سلام و احترام
همانطور که مستحضر هستید، صبح روز پنجشنبه بنابر تصمیم شما و اعضای جامعه مدرسین قرار بر این بود که خبرنگاران در ششمین اجلاسیه این تشکل در قم حضور یابند و این اجلاسیه به صورت علنی برگزار شود که فضای این اجلاسیه هم برای خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاری ها و رسانه های محلی مهیا شده بود. 

بنده برای حضور در این مراسم که با حضور علمای بلاد و مسولان رده اول نظام برگزار می شد، به عنوان خبرنگار با طی تمامی مراحل اداری آن (ارسال عکس و معرفی نامه)، ساعت اولیه صبح از تهران به قم آمدم و در کمال ناباوری از حذف نام خود از لیست خبرنگاران روبرو شدم. مسولان مربوطه بدون هیچ توجیهی، بنده را از پوشش خبری این اجلاسیه منع کردند.

چگونه خبرنگاری که به عنوان نمونه، در گذشته نیز از تهران به کرمانشاه می رود و آن جلسه را پوشش می دهد و در طی این ایام نیز با برخی از اعضای جامعه مدرسین آشنایی و ارتباط مطبوعاتی دارد، بدون هیچ ادله ای اینگونه با او برخورد می شود؟ آیا این رفتار به معنای بی حرمتی به مقام خبرنگاری نیست؟ 

بنده نهایت اعتراض خود را از این اقدام به حضرتعالی و تشکل متبوع تان اعلام می کنم و خواستار پیگیری و برخورد با با عاملان و آمران این تصمیم نادرست و توهین کنندگان به جایگاه خبرنگار هستم.
امیدوارم که پاسخ حضرتعالی تمامی زوایای این اقدام نامناسب را روشن کند.

با تشکر و تجدید تحیت

فرید مدرسی
دبیر سرویس حوزه
هفته نامه شهروند امروز



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین