کد خبر: ۷۶۹۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

بی‌توجهی ستاره‌های پرسپولیس به هشدار گل‌محمدی

برخی از بازیکنان پرسپولیس این روز‌ها درگیر بازارگرمی برای فصل بعد هستند.
بی‌توجهی ستاره‌های پرسپولیس به هشدار گل‌محمدی
آفتاب‌‌نیوز :

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ادامه دارد که یحیی گل محمدی برای جلوگیری از هرگونه حاشیه تصمیم به جلوگیری از ورود هرگونه شایعه درباره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس گرفته است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در حالی جذب یا خروج زودهنگام بازیکنان را در ۶ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر تکذیب کرد که این تیم ۶ امتیاز کمتر نسبت به استقلال تهران برای رسیدن به صدر جدول دارد.

او در حالی اسامی لیست مازاد و خرید این تیم را زاییده ذهن تعدادی از اهالی رسانه توصیف کرد که به نظر می‌رسد از بازار گرمی بازیکنان خود نظیر رضا اسدی و مهدی عبدی خبری ندارد.

عبدی که چهار فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد در فصلی که آمار خوبی در گلزنی نداشته است مدیر برنامه‌هایش ادعای لژیونر شدن او را مطرح می‌کند. رضا اسدی نیز در فاصله یک ماه مانده به پایان بازی‌ها پیش‌نویس قرارداد با بوریرام یونایتد تایلند را امضا می‌کند، اما وقتی با موج انتقادات هواداران بابت عدم تمرکز روی تیم فعلی روبرو می‌شود دوباره از پرسپولیس مایه می‌گذارد و از امضای قرارداد فصل آینده خود ابراز پشیمانی می‌کند.

رفتار بازیکنان پرسپولیس در حالی ادامه دارد که سرمربی این تیم در رسانه‌ها خواستار عدم پرداختن به این موضوع شده بود، اما شاگردان وی بی توجه به این موضوع در حال رتق و فتق امور نقل و انتقالات تابستانی خود هستند.

رفتار غیرحرفه‌ای عده‌ای از بازیکنان پرسپولیس چیزی جز سو استفاده از اسم باشگاه و احساسات هواداران برای فشار روی باشگاه جهت نگه داشتن و تمدید قرارداد با ارزشی چند صد میلیون تومان بیشتر از مبلغ مورد انتظار در اذهان ایجاد نمی‌کند. بازیکنانی که باید شبانه روز به فکر تکرار قهرمانی پرسپولیس باشند، اما ترجیح می‌دهند یک روز پیوستن به سایر تیم‌ها را تأیید و روز دیگر تکذیب کنند تا ماهی خوش طعم خود را از آب گل آلود بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین