کد خبر: ۷۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

سورتمه قهرمان لیگ برتر گلف شد

نهمین دوره از مسابقات لیگ برتر گلف کشور با تعیین تیم قهرمان به پایان رسید.
سورتمه قهرمان لیگ برتر گلف شد
آفتاب‌‌نیوز :

در روز پایانی مسابقات لیگ برتر گلف، تیم سورتمه تهران موفق شد در دیدار برگشت فینال مسابقات با نتیجه ۴ بر ۱ به برتری برسد و با توجه به برتری ۳ بر ۲ در دیدار رفت در اهواز در مجموع با برتری ۷ بر ۳، عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در روز اول تیم ۲ نفره سعید براتی و عباس قنبری از سورتمه با تیم دو نفره اشکان شبکوهی و سجاد کرم‌پور از ملی‌حفاری رقابت کردند و هم‌چنین تیم ابراهیم نوری و محمود جوزی از سورتمه مقابل تیم عبدالرضا شهنی و محمد شیخ‌زاده از ملی‌حفاری قرار گرفتند که در نهایت تیم سورتمه ۲ بر صفر به پیروزی رسیده بود.

امروز و در چهار دیدار انجام شده روز دوم، جدال سجاد کرم‌پور مقابل حسن کریمیان با تساوی خاتمه یافت، اشکان شبکوهی نتیجه را به محمود جوزی واگذار کرد، محمد شیخ‌زاده مقابل سعید براتی پیروز شد و عبدالرضا شهنی هم مقابل ابراهیم نوری شکست خورد.

بدین ترتیب تیم سورتمه در دور برگشت ۴ بر یک پیروز شد و در مجموع رفت و برگشت به برتری ۷ بر ۳ رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم از استان‌های تهران، خوزستان، قم و اصفهان برگزار شد که از میان ۱۰ تیم شرکت کننده ۶ تیم متعلق به خوزستان بود.

در گروه الف این مسابقات تیم‌های پتروشیمی مسجدسلیمان، هی‌جو قم، شاهین شهر اصفهان، تاراز مسجدسلیمان و هیات گلف اصفهان حضور داشتند و در گروه ب نیز تیم‌های ملی حفاری اهواز، سورتمه تهران، نفت و گاز مسجدسلیمان، منطقه آزاد اروند و کسری افق هندیجان به رقابت پرداختند.

پس از پایان مسابقات مرحله گروهی، تیم‌های پتروشیمی مسجد سلیمان، شاهین شهر اصفهان، ملی حفاری اهواز و سورتمه تهران به دور نیمه‌نهایی راه یافته بودند که با انجام بازی‌های نیمه‌نهایی، تیم‌های ملی حفاری اهواز و سورتمه تهران به دیدار فینال صعود کردند.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم پتروشیمی با برتری مقابل شاهین شهر اصفهان عنوان سومی این مسابقات را بدست آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین