کد خبر: ۷۶۹۳۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۸
جنایتی دیگر از گروهک تروریستی جندالله:

آیا دو سرباز ربوده شده ایرانی به شهادت رسیده‌اند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تلویزیون العربیه امروز جمعه سی و یکم خرداد ماه، ضمن پخش یک فیلم ارسالی از سوی گروهک تروریستی معروف به جندالله اعلام داشت که این گروه مسلح تهدید کرده است که 16 نفر از نیروهای نظامی ایران را که به گروگان گرفته است در صورت عدم آزادی اعضای دستگیر شده این جنبش،اعدام خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، این فیلم صامت تعدادی از افراد را در لباس نظامی نشان می‌دهد و در کنار آنان شخصی قرار دارد که صورت خود را پوشانده و چنین بر می‌آید که در حال تهدید این افراد است.

در این فیلم، گروگانگیران، دو مأمور انتظامی ایرانی را که به آنها چشم‌بند زده بودند برای کشتن وادار به زانو زدن کردند، گوینده شبکه تلویزیونی العربیه اعلام کرد که نمی‌تواند صحنه کشتن آنها را پخش کند.

هنوز مشخص نیست که این اقدام وحشیانه چه زمانی صورت گرفته است. طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر کشته شدن بعضی از ربوده‌شدگان منتشر شده‌بود که تاکنون مورد تأیید قرار نگرفته بود.

تلویزیون العربیه افزود: «این تشکیلات مسلح تا روز جمعه به ایران مهلت داده بود که درصورت عدم رهایی اعضایش از زندان اعدام گروگانها را آغاز خواهد کرد».


هفته گذشته دولت ایران ربوده شدن 16 نفر از نظامیانش را به دنبال حمله به یکی از پاسگاه های نظامی در نزدیکی شهر مرزی سراوان را اعلام داشته واز پاکستان خواسته بود تا جهت یافتن آنان با ایران همکاری کند.

دولت پاکستان هفته قبل عبد الحمید ریگی برادر عبدالمالک ریگی رهبر جنبش تروریستی جندالله را بهمراه 5 عضو دیگر این تشکیلات در فرودگاه اسلام آباد تحویل مقامات امنیتی ایران داد. 

منابع رسمی کشورمان هنوز این خبر را تأیید نکرده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۴/۰۱
0
0
هنوز یادمان نرفته وقتی چند ملوان انگلیسی که به آبهای ما تجاوز کرده بودند چگونه مجبور شدیم با عزت و احترام آزادشان کنیم ، ولی . . .
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۴/۱۲
0
0
شما هرچي دوست داريد رو نمايش مي ديد براتون ....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین