کد خبر: ۷۷۰۱۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۵
لاریجانی:

سخنان جمشیدی سنجیده نبود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لاریجانی در پاسخ به تذکر کوچک زاده گفت: «سخنان سخنگوی قوه قضاییه در مورد مسایل مربوط به برخی نمایندگان سنجیده نبود».

به گزارش خبرنگار خانه ملت، علی لاریجانی در پاسخ به تذکر کوچک زاده نماینده تهران در خصوص انتقاد از برخی اقدامات قوه قضاییه ضمن بیان این مطلب که تذکر شما باید بر مبنای اداره جلسه باشد گفت: «تذکر شما مربوط به اداره جلسه نبود این را خودتان رعایت کنید. شما آیین نامه نوشته اید که خود رعایت کنید».

لاریجانی گفت: «من سخنانی را که سخنگوی قوه قضاییه اخیرا در مورد مسایلی که مربوط به برخی از نمایندگان است گفته اند سنجیده ندیدم. به دوستان قوه قضاییه هم تذکر دادم که اینگونه صحبت کردن درست نبود».

وی در ادامه گفت: «اما موضوعی که در خصوص یکی از نمایندگانی که موضوع هم مربوط به شخص ایشان نبود مطرح شده بود، ایشان فرد فهیم و لایقی هستند و مربوط به شخص دیگری بود که او مطالبی را گفته بود که در پیگیری به این امر منجر شده بود، به همین جهت هیات رئیسه با قوه قضاییه صحبت کرد یکی از منشی‌های هیات رئیسه همراه ایشان بود و با دقت هم پیگیری می کنیم و حتما صیانت از حقوق مجلس جزء وظایف ما است و این کار را دنبال خواهیم کرد و شما نگرانی در این زمینه نداشته باشید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین