پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۷۷۰۳۱۷
۲۰:۰۸
۱۴۰۱/۰۲/۱۸

افزایش فوتی‌های مسمومیت الکلی در هرمزگان

افزایش فوتی‌های مسمومیت الکلی در هرمزگان
در پی طغیان مسمومیت الکلی در هفته گذشته در هرمزگان، تاکنون ۷۸ نفر به بیمارستان‌های بندرعباس مراجعه کرده‌اند که ۱۲ نفر از آنان فوت شده اند.
۲۰:۰۸
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
به گزارش آفتاب نیوز،

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: فوتی‌های مسمومیت الکلی اخیر در بندرعباس بازهم افزایش یافت و به 12 نفر رسید.

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی طغیان مسمومیت الکلی در هفته گذشته در هرمزگان، تاکنون 78 نفر به بیمارستان‌های بندرعباس مراجعه کرده‌اند که 12 نفر از آنان فوت شده اند.

وی افزود: حال دو نفر وخیم است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، 12 نفر نیز اکنون بستری و تحت نظر هستند.

نوروزیان همچنین عنوان کرد: موردی از نابینایی در موارد اخیر نداشته‌ایم.

Error Report
ارسال پیام
captcha